středa 22. června 2016

Update blogu a vysvětlení změn

Zdravím všechny!
Chtěla bych se omluvit. Asi? Já nevím, jestli bych se měla omlouvat za to, že píšu o něčem, v čem vidím smysl a naplňuje mě to, ale určité komentáře mě probrali z iluze, že to bude snadné.

Chtěla bych poděkovat těm, co psali ty kritické komentáře. Opravdu, nemyslím to nijak ironicky. Myslím, že jste to podali pěkně, konstruktivně a dokonce jste se mnou i pak diskutovali, čehož si také cením. Jde o to, že kdybych dostávala jen růžové komentáře, nikam by mě to neposunulo a koneckonců, díky komentářů před rokem a půl, že jsou má jídla příliš malá, bych si možná ani neuvědomila, že trpím PPP. Lhala bych, kdybych řekla, že se mě ty komentáře nedotkly. Jsem v tomhle ohledu hodně citlivá a i když kritiku z racionálního hlediska vidím jako pozitivní, vždy si to připustím k tělu. Na tom bych měla určitě zapracovat.

Kdybych se měla vrátit k mým iluzím, představovala jsem si, že budu psát na blog, který se do teď zaobíral PPP, vesele články o veganství a všichni z toho budou nadšení, začnou otvírat oči a z rázu se stanou všichni vegani. Sice by to bylo perfektní, ale je to bohužel nereálné. Ani já jsem se nestala vegankou poprvé, co jsem slyšela o veganství. Ani podruhé, potřetí, počtvrté... Opravdu vás tyto články tak otravují? Nevím, jak na to reagovat, protože kvůli tomu, že se to nějakým čtenářům nelíbí, nepřestanu psát na SVŮJ blog. Jediné, co můžete udělat, je ho prostě přestat číst.

Tento blog je můj miláček. Dokonce jsem nějakou dobu přemýšlela nad tím, že založím jeden extra pro tuto veganskou tématiku, ale rozmyslela jsem si to. Proč bych se stěhovala jinam, tady se cítím doma. Koneckonců, tento blog se měnil se mnou. Když jsem blogovat začínala, trpěla jsem PPP. Mé články proto vypadaly dost jinak. Malé porce, neustále přesvědčování, že jím zdravě a akorát. Psala jsem o cvičení... Pak jsem se začala z PPP uzdravovat a můj blog se najednou stal středobodem ED recovery. Články o tom, jak zvětšovat porce, jak se mi daří, jak být pozitivní ohledně sebe samého a podobně. Do teď se usmívám, když pomýšlím na to, kolik holek mi napsalo, jak moc jim moje články pomohly. S mým uzdravením jsem se ale mentálně zase posunula na jinou vlnu a moje uzdravování z PPP už nebylo aktuální, tím pádem pro mě začalo být těžké o tom psát články a i proto jsem na blog psát přestala.

Jelikož je ale stále o články s PPP tématikou zájem, udělám vše proto, aby se na blogu stále objevovaly, i když třeba málo často. Sice je to můj blog a můžu si na něj psát co chci, VY jste moji čtenáři a to je na velkou pováženou. Chci psát články, které budou bavit i vás.

Proto navrhuji příměří. Já vám slibuji, že udělám vše proto, aby se tento blog stále zabýval uzdravováním z PPP, a vy byste na oplátku mohli pochopit mé články o veganství a případně, když někoho z vás tak obtěžují, je nečíst. Šlo by to? :)

Ještě úplně nakonec bych chtěla říct, že se vás nikoho nesnažím přinutit k veganství. Je mi líto, že to na vás působí, jako bych vámi nevegany opovrhovala, protože tak to vůbec NENÍ. Chci jen veganství šířit a nechci, abyste se kvůli tomu cítili špatně. :)

Doufám, že jsem tímto vše dostatečně vysvětlila. Děkuji vám, mí milí čtenáři. Vážím si vás.
Mějte se krásně, Roxy

8 komentářů:

  1. Mně třeba chybí ta oprav v Tobě ohledně PPP :) Veganství mi vůbec nebaví, právě naopak! Moc ráda si to přečtu a vyzkouším nějaká veganská jídla. Ale aby mě někdo přesvědčoval, jak je veganství úžasné...já vím, že nás nentíš být veganem, ale přijde mi, že všichni lidi, co přejdou k veganství se strašně změní. A cpou to všem. A taky mám strach, aby to jen nebyla další forma PPP, takže si hlavně hlídej, jestli jíš dost a nemáš výčitky :)
    Ale jinak Tvůj blog budu stále navštěvovat mooc ráda :)
    Beat

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je mi líto, že jsem to takhle opomíjela. Vynasnažím se vymyslet nějaké články o PPP, kdyby tě něco napadlo, co by sis třeba chtěla přečíst, rozhodně napiš. :)
      To jsem ráda, že jsi takhle k veganství otevřená. :) Ano, lidé se změní, i já se už změnila, protože teď koukám na věci úplně jinak, ale snad je to jen k dobru.
      Jsem vděčná, že se o mě bojíš, ale nemusíš. :) Minimálně teď jsem na tom líp než kdy jindy a jídlo nevnímám jako něco, co mě udělá tlustou a jím podle sebe víc, než kdy dřív. Každopádně kdyby se něco začalo odehrávat, rozhodně to už dokážu rozpoznat a dát tomu přítrž.
      Děkuju, jsi zlatíčko. Měj se krásně. :)

      Vymazat
    2. Ale rozhodně to neměla být urážka :) Veganství se mi strašně líbí, a kdybych neměla problémy s PPP tak bych to určitě také ráda zkusila. Jen moc nejde dohromady cvičení+svaly+vegan...ale mám moc ráda veganská jídla. Už jsi zkoušela třeba seitan? :) Special je dobrota a dnes jsem si koupila veganský chedar :)
      Ohledně článků by třeba bylo fajn, jak se naučit nekompenzovat jídlo pohybem a co jsi třeba dělala, když se ozvaly výčitky, ale asi už je tady takových článků plno. Je fakt že o PPP se nedá psát nekonečně. Spíš bys mohla být zase taková ta podpora :)

      Vymazat
    3. Samozřejmě, pokud se stále léčíš z PPP, s veganstvím si nedělej starosti. Vždy s ním můžeš začít, až budeš třeba uzdravená, nemáš kam spěchat. :) Nezapomeň, že hlavně uzdravování z PPP + cvičení nejde dohromady. :)
      Děkuji za inspiraci, určitě něco sepíšu. :)

      Vymazat
  2. Já si myslím, že bys měl psát o tom, k čemu Tebe srdce táhne :) Je to přece jen Tvůj blog, Tvé myšlenky, Tvůj svět.. Jak říkáš, pokud to někoho nezajímá, nemusí to číst. Je to jen a jen o Tobě a nikdo nemá právo kritizovat to, co právě prožíváš, tvé štěstí, tvá rozhodnutí!
    Já sice veganem nejsem, ale ráda si o tom něco přečtu :) Jestli ti to pomáhá a našla jsi se v tom, mohu Ti jen a jen gratulovat, protože je to opravdu super! Takže hlavně se řiď svým srdcem ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju ti mockrát za tak krásná slova. :)

      Vymazat
  3. Moc mě mrzí, že sis musela PPP projít, hlavní je, že jsi v pořádku .. a myslím si, že články o dostávávní se z PPP mohou mnoha lidem pomoci. :) A co se týče veganství, myslím si, že je to v dnešní době dost rozšířené a spousta lidí si to přečte ráda. A to i nevegané, také mě to zajímá a dost využívám dost neveganských receptů. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za podporu, cením si toho. :)

      Vymazat

Děkuji Vám za každý komentář. :) Pokud již ale chcete něco kritizovat, prosím, vyjádřete se civilizovaně, ať si z toho můžu něco vzít a nemusím se kvůli tomu trápit. Na Vaše komentáře odpovídám tady na blogu. :)