sobota 11. června 2016

Stále blogerkou

Ahoj všichni!

Ani nevíte, jak mi chybíte, jak mi chybí vaše komentáře, na které jsem ještě ani teď nestihla odpovědět, jak mi chybí vaše maily, které si sice čtu, ale odpovědět taky nestíhám, jak mi chybí psaní článků, vypisování si duše...
ALE NEBOJTE. Na všechno dojde čas. Přesně 1. července mi totiž začínají, jako každému školákovi, prázdniny. Jak si ale možná myslíte, škola nezabírá moc mého času ani teď, popravdě tam téměř nejsem a mám kvůli tomu problémy s docházkou (zameškáno 150+ hodin), ale dokud mám samé jedničky (kromě těláku, protože to můžete mít samé jedničky, ale jakmile nemáte docházku, máte prostě za dva :D), tak mi to rodiče víceméně tolerují. Nejvíce mého času ale zabírá práce, do které jsem se totálně zpočátku zamilovala, ale ukousla jsem si moc velké sousto a za poslední měsíce jsem napracovala víc hodin, než většina lidí na hlavní pracovní poměr. Proto jsem se ale také rozhodla, že nebudu v každé volné minutě o prázdninách v práci, ale spíš se budu zaměřovat na své osobní duševní zdraví, ale článek o tom, jak jsem se z toho všeho zbláznila, čekejte až o těch prázdninách. :D
Na co všechno se můžete těšit? Především teď zaměřím blog na něco, co jsem v poslední době objevila, a pomáhá mi to konečně najít rovnováhu, po které jsem tak dlouho toužila. Nikdy jsem se fyzicky ani psychicky (když nepočítám únavu a iritabilitu z práce) necítila lépe a chci Vám o tom všechno napsat, podělit se o zkušenosti a vědomosti, abych Vám tuhle cestu ukázala taky. :)
Chtěla jsem Vám ale především poděkovat, že stále navštěvujete můj blog a že jste na mě nezanevřeli, i přes to, že jsem nebyla aktivní už kolik, čtyři měsíce? Do července už nezbývá daleko, snad se ho dožiji. Nicméně se mějte krásně a moc se na Vás zase všechny těším!

Vaše Roxy

2 komentáře:

  1. Taky teď moc nestíhám, ale tak, ono se to zase zlepší :))

    http://myway-tofitness.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Moc se těším :) Keyfli

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za každý komentář. :) Pokud již ale chcete něco kritizovat, prosím, vyjádřete se civilizovaně, ať si z toho můžu něco vzít a nemusím se kvůli tomu trápit. Na Vaše komentáře odpovídám tady na blogu. :)