úterý 21. června 2016

Neděle 19.6. - Vegan food diary


Zdravím všechny!
Hlásím se s novým typem článků. Jednou za čas se vždy vyberu den, kdy vám vyfotím, co jsem jedla a trochu se rozepíšu. Myslím, že by to mohlo být zábavné, taková forma vlogů, ale v blogger verzi. :D Dneska jsem měla hodně klidný den a spoustu času, proto byla přímo zábava tento článek připravovat. No nic, konec okecávání a hurá na článek.



Co probouzí o víkendu vás? Mě můj malý pejsek, co se dokáže roztáhnout přes půlku postele, shodit mi malý polštář, ten velký si celý zabrat a po pár minutách dostat až na úplný kraj postele i mě. Nevím, jak to dělá, ale zaručeně mě to dostane z postele, což pro Máju znamená jednu věc - dřívější procházka. Měla jsem v plánu tentokrát spát déle jak do sedmi, ale s psím miminem to prostě nejde.


Jelikož jsem ráno vždy hladová, nemůžu jí vzít na procházku, aniž bych něco málo snědla. Využila jsem zbylé krajíce pšenično-žitného chleba a jeden si namazala burákovým máslem a džemem a druhý mexickou pomazánkou z Lidlu a kečupem. Pomazánku + kečup jsem si poslední dobou hrozně oblíbila a mohla bych to doslova pořád. Dokonce ani to burákové máslo mi nechutná tolik jako tohle. Asi jsem divná. :D

Po procházce jsem se rovnou převlékla do pohodlného a pustila si yoga video. Na józe poslední dobou ujíždím. Miluju  když můžu protáhnout každý sval v těle, procítit každý nádech a mít chvilku jen a jen pro sebe. Zkoušel jste někdo někdy jógu? Jak vás to bavilo? :)


Po józe jsem dostala chuť na "kávu". Nevím, jestli už jsem se o tom zmínila, ale kávu už nepiji od té doby, co jsem přešla na veganství. Není to tak, že by káva nebyla veganská, ale spíš jde o to, že už jí nepotřebuji. Cítím se najednou tak energická i bez toho, abych vypila 4 šálky denně, které jsem do teď pila naprosto běžně. 4 šálky už je docela dost a nechtěla jsem, aby se to ještě zhoršilo, tím pádem bylo vysazení nejlepším řešením. A když mám na něco kávového pouze chuť, dám si caro se sójovým mlékem a karamelovým sirupem.
Během siesty jsem si užívala ještě poslední den klidu a sledovala youtube videa, seriály a plýtvala časem na facebooku a na instagramu. Doma jsem byla sama, takže o to spíš mě nikdo nerušil. Takové dopoledne pro klid v duši, když si to tak vezmu. :D



Snídala jsem nakonec až v době oběda a to tuto výbornou ovesnou kaši se zbytkem cukety, kakaem a dvěma šťavnatými nektarinkami. Ta kombinace mi tak zachutnala, že jsem si jí dělala i druhý den na snídani. Kakao jsem v kaši nikdy moc nemusela, ale tohle bylo božské. Jaké "dochucovadlo" do kaše nejraději používáte vy?


Před odchodem na nákup jsem si dala jen rychlou svačinku v podobě chai latté a banánu. V obchodě jsem prolezla DM a konečně si nakoupila nějakou kosmetiku netestovanou na zvířatech, z níž mám hroznou radost. Z dekorativní jsem si koupila jen řasenku, protože jsem si říkala, že přes léto stejně nemá cenu se moc líčit, ale bude to docela výzva. :D Po nákupech jsem si sedla s kamarádem do crossu a doučila jsem ho pár věcí v účetnictví. Dala jsem si pomerančový fresh a kupodivu jsem neměla chuť ani na ledové kafe, co měl on. A to jsem na něm byla před tím, než jsem přešla na veganství, prakticky závislá. Minimálně jedno denně, někdy i dvě... Bylo mi po něm vždy špatně, ale stejně jsem měla potřebu si ho koupit. :D Byla jsem nepoučitelná.


Z kavárny jsem se tedy vrátila až okolo půl páté, proto nevím, jestli toto jídlo vůbec pojmenovat jako oběd. :D "Uvařila" jsem si jednu velkou sladkou bramboru v mikrovlnce a jen k tomu přihodila polovinu uzeného tofu, kompotovanou řepu a zbytek rukoly. Zase skvělá rychlovka, ze které jsem si oblizovala až za ušima. Hlavně ty barvičky. Čím barevnější, tím hezčí, tím to chutná lépe. Jednoduchá rovnice. :D


Sice jsem se necítila ani trochu hladová, abych si dala něco k večeři, ale přemohla jsem se a aspoň si udělala k filmu zbytek rýže s kečupem a klíčky. Zní to lehce děsivě, to musím uznat, ale bylo to tak výborné. I když... mně chutná všechno, kde je tuna kečupu, takže je skutečná chuť zpochybnitelná. Miluje taky někdo kečup, nebo jsem jediná? :)
Film, na který jsem s mamkou koukala, byl San Andreas, neboť miluju Dwayna, ale ten film mě ani trochu nebavil a po 50 minutách utrpení jsem od něj odešla a šla si připravovat jídlo, sebe a věci na další den.
Co se týče pitného režimu, poslední dobou se mi daří vypít přes den i 3 litry. Ujíždím totiž na bezinkové šťávě a nemůžu se jí nabažit. Už je ve mně snad 1/3 lahve za 3 dny? Smutné.

Jak bych zhodnotila tento den? Byl hodně klidný, relaxační... Potřebovala jsem to jako sůl. Bylo příjemné si taky pokecat s kamarádem a samozřejmě, že jsem si užila i ty nákupy a bezduché sezení na zadku, to je taky někdy potřeba, nemyslíte? :D
Doufám, že se vám dnešní článek líbil. Asi se této formy článků chci držet a sem tam nějaký sepsat, protože jsou takové jednoduché, a díky tomu, že jsou v něm fotky jídel, to myslím lidi i baví. :D
Mějte se krásně, Roxy






4 komentáře:

  1. Já se tento týden taky snažím dost omezit kafe, sice jsem si dávala doteď "jen" 1 - 2 denně, ale vím, že to není nejzdravější, tak možná zkusím taky to caro :).
    A to musel být super relaxační den, jógu občas taky cvičívám a ten pocit pak je k nezaplacení :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, caro je skvělé, chutná jako káva a mě naprosto uspokojí po chuťové stránce, aniž by mě nabíjel kofeinem. :)
      Taky cvičíš? A chodíš na lekce, nebo podle videí, nebo podle pocitu? :)

      Vymazat
    2. Jo, caro je skvělé, chutná jako káva a mě naprosto uspokojí po chuťové stránce, aniž by mě nabíjel kofeinem. :)
      Taky cvičíš? A chodíš na lekce, nebo podle videí, nebo podle pocitu? :)

      Vymazat
  2. Ahoj :)) je super, že si občas zacvičíš jógu :) Já jsem její velký fanoušek, bohužel ji cvičím fakt minimálně. Zabere mi to vždycky hodně času.. ale ten klid v duši je potom úžasný :) Tak snad přes prázdniny se to bude více stíhat. Moc se mi líbil ten batát s tofu- vypadalo to fakt krásně!! :) A ta první fotka- o tom mase je drsná, docela mě to vzalo.. Celkově je to moc pěkný článek (jako všechny), píšeš velmi dobře čtivým způsobem :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za každý komentář. :) Pokud již ale chcete něco kritizovat, prosím, vyjádřete se civilizovaně, ať si z toho můžu něco vzít a nemusím se kvůli tomu trápit. Na Vaše komentáře odpovídám tady na blogu. :)