pátek 20. listopadu 2015

Ztráta menstruace a tipy, jak ji získat zpět


Ahoj všichni! Zdravím Vás u dnešního, po dlouhé době lehce odbornějšího článku. Než se ale začnu věnovat článku samotnému, chci Vás upozornit, že je možné, že něco z toho, co napíšu, není tak úplná pravda. Myslím si, že o daném tématu mám informací hodně, ale přece jen nejsem doktorka, která danou problematiku vystudovala, tudíž ani nemůže být můj článek naprosto perfektní a odborný. Můžu Vám ale poskytnout mé osobní tipy a svěřit se Vám se svými zkušenostmi.
Důvod, proč jsem se tento článek vůbec rozhodla napsat, je velký zájem mých čtenářů o podrobnější rozpis tohoto problému. Bohužel se takhle virtuálně "setkávám" se spoustou dívek, které o menstruaci přišly, mnohdy i přesvědčené o tom, že to jídlem a cvičením přeci není. Snad Vám tedy tento článek pomůže.




Proč žena vůbec ztratí menstruaci?

Do této otázky jsem se nechtěla příliš pouštět z jednoho důvodu - nemám žádný dobrý článek, ze kterého bych čerpala, pouze informace, které jsem si za nějakou dobu uchovala v paměti. Omluvte proto, že bude tento odstavec velmi neodborný. 
PPP znamená hodně obecně řečeno hladovění. Je jedno, jestli se jedná o anorexii, ortorexii nebo bulimii, tělo stále přichází o důležité živiny a kalorie. Co se velmi laicky poté začne dít? Jelikož nebude mít tělo tolik energie, aby ji mohlo správně a rovnoměrně rozdělit mezi všechny důležité tělesné funkce, začne šetřit. Energii raději využije k udržení správné činnosti srdce, plic, mozku, ale třeba taková hodně energeticky náročná menstruace jde stranou. Ráda si toto demonstruji na příkladu - představte si, že normálně dostáváte od maminky kapesné 1000 Kč. Z toho jde 400 Kč měsíčně na svačiny, 200 Kč na dopravu a 400 Kč na nějakou zábavu. Najednou Vám ale maminka začne dávat jen 500 Kč. Co uděláte? Začnete šetřit - na dopravě neušetříte, protože ji využívat musíte, jídlo skrouhnete na 300 Kč a najednou už Vám na nic jiného nezbylo. Na stejném principu to funguje i v našem těle. 
Další důvod, proč s mizející váhou ztratíme i menstruaci, je náhlá hormonální nerovnováha. V tomto se raději ale nebudu příliš vrtat, jelikož v tomto ohledu nemám informace téměř žádné. 

Následky ztráty menstruace

1) REPRODUKCE
Jsem si jistá, že toto je určitě následek, který každého napadne jako první. Logicky, žena, která nemenstruuje, nemůže otěhotnět, protože k otěhotnění je nutná ovulace, kterou takto "nemocná" žena vůbec neprochází. Konec konců, i když v nějakých případech menstruace nikdy nezmizí, neznamená to, že je všechno v pořádku, tělo také vůbec ovulací projít nemuselo. 
Vím, že spousta dívek v mém věku se o děti vůbec nezajímá, spíše děti jakkoliv odmítá. I já byla ten případ. Důležité je ale myslet i na budoucnost, dokážete si vůbec představit ten den, kdybyste se rozhodly, že už byste si chtěly založit rodinu, ale nešlo by to, protože jste se před pár lety hnaly za každou cenu za štíhlou postavou? Já se nad tím ani nechci zamýšlet, protože toto je jedna z mých největších nočních můr - litovat blbostí, co jsem natropila v období dospívání. 

2) OSTEOPORÓZA
V důsledku ztráty menstruace se logicky dostávají ženské hormony do nerovnováhy. Bez ovulační fáze cyklu klesá hladina estrogenu, která také zajišťuje ukládání vápníku do kostí. Mně to má doktorka vysvětlila tak, že zkrátka jsem do 25-30 let ve věku, kdy potřebuji jíst dostatečně a kvalitně, abych dopřála svému tělu vše, co potřebuje, především ty živiny, které si je schopné do určitého věku uložit a následně z nich čerpat. Pokud si neudělám dostatečné zásoby, dokud můžu, budu na tom v pozdějším věku špatně a už s tím bohužel nic nenadělám. 
Nedostatek vápníku v kostech vede také k osteoporóze, což je nemoc, která způsobuje řídnutí kostí. Často jí trpí staří lidé, proto se zmenšují, hrbí, snadněji se jim lámou kosti ... Chcete snad tímto trpět už v tak mladém věku?

3) HORMONÁLNÍ NEROVNOVÁHA
O tomto jsem se prakticky zmínila v bodě Osteoporóza, ale ještě jsem chtěla dodat, že v důsledku nižší produkce estrogenu může u ženy nastat menopauza již v brzkém věku. Nemluvě o nemožnosti početí po menopauze s tím souvisí i další problémy, jako třeba špatný spánek, migrény, nadměrné pocení apod.

Tipy, jak získat menstruaci zpět

1) ČÍM VÍC KALORIÍ, TÍM LÍP

Tento bod jsem uvedla na první místo z jasného důvodu - bez jídla to prostě nepůjde. Nemůžete se nikdy úplně vyléčit a získat menstruaci zpět, když se budete stále nějakým způsobem vyhýbat jídlu. Potřebujete, aby Vám tělo začalo znovu věřit. Potřebujete, aby mělo tu energii navíc a nebálo se ji využít i k méně potřebným věcem jako je právě menstruace. Doporučený příjem, než získáte MS zpět, je obecně 3000+ kcal, pro někoho dokonce více. Pokud ale do sebe dokážete denně dostat i více kalorií, je to jen dobře, protože čím víc kalorií budete přijímat, tím víc urychlíte celý proces uzdravování a jelikož jde o cestu za Vaším zdravím, proč to neurychlit?

 2) TUKY JSOU KAMARÁDI

Jsem si naprosto jistá, že pro Vás nebude žádná novinka, když si teď přečtete, že tuky obsahují nejvíce kalorií ze všech makronutrientů a právě proto jsou velmi vhodné. Nejde jen však o jejich kalorickou hodnotu, jde o to, že především ženské hormony a cyklus si hodně dobře rozumí s tuky a potřebujeme je právě k tomu, aby se naše hormony vrátily do rovnováhy. Nejvíce jsem se s pozitivními ohlasy ohledně získání menstruace zpět setkala právě v případech, kdy dívky začaly konzumovat rapidně více potravin bohatých na tuky. 
Zařaďte do jídelníčku plnotučné mléko (nejlépe 2 sklenice denně), máslo, ořechová másla, ořechy, avokádo, lososa, smetanu, vajíčka, ale i "nezdravé" potraviny jako je čokoláda apod. V nejlepším případě poslouchejte naplno své tělo (to ale není dobrý nápad v brzkém fázi uzdravování!) a jezte všechno a kdykoliv na to dostanete chuť. Přece jen ono samo ví nejlépe, co potřebuje. 

3) KLIDOVÝ REŽIM

Stejně jako tuky jsou teď vaši kamarádi, sport je teď vaším nepřítelem. V době uzdravování se silně nedoporučuje (podle mě přímo zakazuje) sportovat. Všechna Vaše snaha potom prakticky ztrácí význam. Nejen, že fyzicky si potřebujete dát od fyzických aktivit pohov, i psychicky Vám to jen prospěje. Chápu, že to pro Vás možná je těžké teď, ale věřte mi, je důležité, abyste se naučily bez pohybu žít. I mně to dříve přišlo naprosto neuvěřitelné, ale zakousla jsem se, byla statečná a té závislosti se jednou pro vždy zbavila. 
Když se na to podíváme znovu z energetického hlediska, chcete přece, aby Vaše tělo využilo energii k nápravě škod celého organismu včetně menstruace. Tím, že budete sportovat, mu ale tuto energii seberete a tím pádem nebudete mít šanci se doopravdy a pořádně vyléčit. Uvědomte si tedy své priority. Chcete často cvičit, abyste měly svaly a byly štíhlé, nebo se chcete jednou pro vždy uzdravit a cvičit pro radost?

4) PŘIBRÁNÍ NA IDEÁLNÍ VÁHU PRO VAŠE TĚLO

Nemůžete se plně uzdravit, přestat se bát jídla a nebýt závislí na cvičení bez toho, abyste přibrali. Na blog už jsem psala tento článek, ale sem bych ještě chtěla dodat, že spousta dívek (včetně mě), získají menstruaci zpět na váze, na které jí ztratily, mnohdy ještě na vyšší. Pokud jste tedy ze 60 kg zhubli na 40, nemůžete čekat, že zázrakem se Vám menstruace vrátí na 45 kg, protože to je maximální váha, na kterou jste ochotni jít. 

Návštěva gynekologie

Je pravda, že se obecně doporučuje jít s jakýmkoliv podobným problémem na gynekologii. Dává to smysl, i když já jsem v tomhle ohledu vůči gynekologům lehce skeptická. Já sama jsem se přesně před rokem s tímto problémem vydala za odborníkem. Bylo mi řečeno, musím ještě podotknout jako člověku, který se v tu dobu ještě hodně topil v PPP, že hubnutí není důvod, proč nemám menstruaci, což byla kravina, která mi na nějaký čas hodně ublížila tím, že jsem nebyla nucená přidat na jídle a měla jsem mylný pocit, že s jídlem žádný problém nemám. Také mi byly předepsány hormonální prášky, které jsou prý šetrné a měly mi menstruaci sami vyvolat. 
Takto uměle vyvolaná menstruace ale právě vyvolává iluzi, že jste naprosto v pořádku. Ve skutečnosti sice menstruujete, ale neovulujete, což je možná ta nejdůležitější fáze celého cyklu. 
Nepobízím Vás ale samozřejmě k tomu, abyste zanevřely na ženské lékaře, pouze Vám radím, abyste se plně nespoléhaly na jejich rady. Nejspíše většina z nich není tak úplně obeznámena problematikou PPP, takže i když by Vám chtěli pomoci, nemůžou, a možná Vám i neúmyslně spíše ublíží. 

Můj příběh

Co by to bylo za článek, kdybych se nepodělila i o své osobní zkušenosti? Jako vždy jsem si to schovala až na konec. Já jsem menstruaci měla naposled v lednu 2014, přičemž hubnout jsem začala v říjnu 2013. Můj stav se postupně horšil a horšil a když jsem se konečně rozhodla zasáhnout, vydala jsem se na gynekologii v prosinci 2014 a vážila v tu dobu myslím cca 68 kg. Předepsána mi byla Provera s tím, že si v pravidelném cyklu budu po 3 měsíce brát 10 dní tabletky, které by mi měly menstruaci dát zase do pořádku. V tu dobu jsem se ještě co se týče jídla a cvičení nijak neuzdravovala, jen jsem spoléhala na to, že mi pomůžou ony "zázračné" tabletky. Hodně jsem se divila, když mi tabletky menstruaci vůbec nevyvolaly. Neuvědomovala jsem si, čím to je, ale k doktorce jsem znovu pro radu nešla. Poté jsem se v lednu začala pořádně léčit, začala jíst denně 3000+ kcal, přestala cvičit, konzumovala hodně tuků a začala příbírat. V květnu jsem vážila asi 65 kg a rozhodla jsem se, že Proveru zkusím znovu. Vzala jsem si tedy jen tedy pár tabletek, ale menstruaci mi to vyvolalo. Měla jsem z toho hroznou radost, myslela jsem si, jak už jsem teď plně uzdravená, ale ve skutečnosti jsem tak daleko ještě nebyla a menstruace se podruhé nedostavila. Až o pár měsíců později, na váze asi 69 kg se menstruace dostavila sama a od té doby se pravidelně opakuje v přesnosti na 3 dny, což je skvělé. Mnohdy ale ještě dlouho trvá, než se srovná do nějak pravidelného cyklu. Cvičit jsem začala lehce (max 2x týdně necelých 45 minut) až poté, abych to nepřehnala a o menstruaci zase nepřišla. 


Doufám, že Vám dnešní článek pomohl. Trval mi hodně dlouho, proto by mě obzvlášť potěšila nějaká Vaše reakce či dokonce ještě Vaše samotné tipy a zkušenosti. Mějte se krásně a užijte si víkend. :)




27 komentářů:

  1. Ahoj, moc ráda čtu tvoje články. Je spousta recovery blogů, jejichž autorky sice přibraly, ale stále jedí spíš pro přežití, než pro radost a neposlouchají svoje tělo (přijde mi, že jde spíš o zahraniční blogy), takže je fajn narazit na někoho, kdo se s tím popasoval se vším všudy, máš můj obdiv ;).Sama jsem něco přes půl roku zkoušela MinnieMaud, ale potom jsem to "nevydržela" a začala se omezovat. Takže ta pracně nabytá menstruace už je zase cca rok fuč :/. takže teď zkouším trochu navyšovat příjem a snažím se nemít hrůzu z Vánoc :D Btw, máš i instagram? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju ti mockrát! Moc mě to potěšilo a přesně, souhlasím s tebou, těžko se narazí na nějaký blog holky, která by to měla v hlavě opravdu srovnané. To je škoda, že sis tu snahu takhle zkazila, ale určitě se ti podaří dostat se dál než naposledy. :) Hrůzu z Vánoc rozhodně neměj, je to na druhou stranu nejlepší období na to se uzdravit, všude bude jídla a tuků ažaž, takže by ses neměla omezovat. :) Instagram mám, ale je soukromý a sotva na něj něco přidávám. :D

      Vymazat
    2. Dobrý den, jmenuji se Laura Woods, jsem procházel článek a zjistil o muži jménem Dr. Akpabio. Byl jsem trpí otázek rozchodu s různými chlapy. Musel jsem se obrátit na kouzla čaroděje. Steve byl na pokraji odchodu mě kvůli jiné ženě. ale já zůstala pozitivní a věřil jsem mu mohl mít zpět a aby ho zůstat. ejhle Dr Akpabio mi pomohl. Steve a já jsme zase spolu. Dr Akpabio je takový hodný člověk, on mi také pomohl s mými zdravotními problémy. Díky němu a díky Bohu za dar, který mu. Pokud máte nějaký problém vůbec, kontaktujte jej na tento e-mail: drakpabioosulalaspells@gmail.com

      Můžete se obrátit Dr. Akpabio pro následující:
      (1) Pokud chcete, aby vaše ex zpět.
      {2} Pokud hledáte práci
      (3) Chcete-li být podporovány ve vaší kanceláři.
      (4) Chcete ženy / muži běžet po vás.
      (5) Pokud chcete dítě.
      (6) Chcete být bohatý.
      (7), který chcete získat manželství kouzla
      (8) odstraní nemoce z vašich tělesných kouzel
      (9) Obchodní kouzlo
      (10) loterie vylosovaných čísel.
      (11) Bring Back ztracené lásky
      a mnoho dalších._
      můžete ho kontaktovat prostřednictvím svého e-mailu: drakpabioosulalaspells@gmail.com

      Vymazat
  2. Nemáš vůbec zač ;) Vím, že to teď bude znít trochu "nemocně", ale opravdu se bojím navýšit příjem (a s tím souvisí i ty Vánoce), protože jsem vždycky byla hodně štíhlá, potom jsem dost zhubla a během léčby mi váha "vystřelila" o cca 10 kil nad tu původní (která je pro mě podle mě přirozená-onemocněla jsem až po dvacítce). Na tu se mi také teď podařilo dostat zpátky, ale zatímco před anorexií jsem pro to nemusela dělat nic,teď se musím dost hlídat a být aktivní. Ráda bych jedla víc a tolik se nenutila do cvičení, ale mám strach, že když "povolím", tak se mi zase vrátí těch extra 10 kil, se kterými jsem se cítila opravdu hrozně...:/ Myslíš, že by pomohlo třeba navyšovat pomaleji, než minule (to jsem jela MM, přišel extrémní hlad a ze dne na den vystřídala hladovku kvanta jídla :D), aby si tělo spíš zvyklo? Nebo něco jiného? Opravdu nejsem zvyklá být oplácaná (ne, že by na tom bylo něco špatného, prostě si jen myslím, že to nemám geneticky dané) a dost jsem se trápila, ale vím, že takhle omezovat se nemůžu donekonečna....Díky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, opravdu to zní nemocně. Víš, uzdravení je o tom, že není středobodem tvého vesmíru vzhled tvé postavy a váha a ty nad tím očividně nezdravě přemýšlíš. Důvod, proč ti váha takhle vystřelila, je, že tvému tělu zkrátka trvá déle, než ti začne věřit. Jestli jsi opravdu poctivě následovala MM a extrémní hlad, váha by se ti po čase sama vrátila na tvojí přirozenou váhu, jestli to opravdu je tvoje přirozená váha, kterou by sis udržovala v pořádku bez cvičení a omezování se, jako tomu bylo dříve. Navyšování pomalu by bylo to nejhorší, co bys mohla udělat - tělo by ti nikdy nezačalo věřit, energie na ostatní funkce by zkrátka nebyla, akorát bys přibírala a sama se připravila o možnost vůbec se někdy vrátit na přirozenou váhu.
      Je dobře, že si uvědomuješ, že se nemůžeš omezovat donekonečna. Zkus opravdu věřit MM a nesleduj svojí váhu, jestli tě to rozrušuje. Nikdy nebudeš zdravá, jestli se budeš upínat na svůj zevnějšek. :)

      Vymazat
    2. Dobrý den, jmenuji se Laura Woods, jsem procházel článek a zjistil o muži jménem Dr. Akpabio. Byl jsem trpí otázek rozchodu s různými chlapy. Musel jsem se obrátit na kouzla čaroděje. Steve byl na pokraji odchodu mě kvůli jiné ženě. ale já zůstala pozitivní a věřil jsem mu mohl mít zpět a aby ho zůstat. ejhle Dr Akpabio mi pomohl. Steve a já jsme zase spolu. Dr Akpabio je takový hodný člověk, on mi také pomohl s mými zdravotními problémy. Díky němu a díky Bohu za dar, který mu. Pokud máte nějaký problém vůbec, kontaktujte jej na tento e-mail: drakpabioosulalaspells@gmail.com

      Můžete se obrátit Dr. Akpabio pro následující:
      (1) Pokud chcete, aby vaše ex zpět.
      {2} Pokud hledáte práci
      (3) Chcete-li být podporovány ve vaší kanceláři.
      (4) Chcete ženy / muži běžet po vás.
      (5) Pokud chcete dítě.
      (6) Chcete být bohatý.
      (7), který chcete získat manželství kouzla
      (8) odstraní nemoce z vašich tělesných kouzel
      (9) Obchodní kouzlo
      (10) loterie vylosovaných čísel.
      (11) Bring Back ztracené lásky
      a mnoho dalších._
      můžete ho kontaktovat prostřednictvím svého e-mailu: drakpabioosulalaspells@gmail.com

      Vymazat
  3. Super článek! Sice tímto problémem už netrpím, ale ráda jsem si ho přečetla :) Mám s tím také zkušenost... Bylo to ještě v mém nejhorším období, kdy jsem byla úplné trdlo, v 15-ti jsem poprvé dostala menstruaci, kterou jsem si udržela sotva půl roku. Začala jsem totiž znova blbnout, omezovat se v jídle, takže to bylo raz dva. Když menstruace nepřišla již rok, rozhodla jsem se zajít ke gynekoložce, která mi dala injekci a menstruace se asi po čtyřech dnech dostavila. Nebudu popisovat tu obrovskou radost, kterou jsi jistě také poznala :) Od té doby ji mám opravdu pravidelnou, sice vždycky o nějaký ten den dřív nebo později, ale to hlavní je, že ji vůbec každý měsíc dostanu!
    http://fitlucy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! :) To je to nejhorší, přijít o menstruaci, když ještě není dívka úplně vyvinutá, ještě že ses dala do pořádku. Přesně, byla jsem štěstím bez sebe, ale za pár dní už mě přece jen zase trošku štvala, ale nedá se to vůbec srovnat z časy, kdy jsem jí brala čistě jen na obtíž. :)

      Vymazat
    2. Dobrý den, jmenuji se Laura Woods, jsem procházel článek a zjistil o muži jménem Dr. Akpabio. Byl jsem trpí otázek rozchodu s různými chlapy. Musel jsem se obrátit na kouzla čaroděje. Steve byl na pokraji odchodu mě kvůli jiné ženě. ale já zůstala pozitivní a věřil jsem mu mohl mít zpět a aby ho zůstat. ejhle Dr Akpabio mi pomohl. Steve a já jsme zase spolu. Dr Akpabio je takový hodný člověk, on mi také pomohl s mými zdravotními problémy. Díky němu a díky Bohu za dar, který mu. Pokud máte nějaký problém vůbec, kontaktujte jej na tento e-mail: drakpabioosulalaspells@gmail.com

      Můžete se obrátit Dr. Akpabio pro následující:
      (1) Pokud chcete, aby vaše ex zpět.
      {2} Pokud hledáte práci
      (3) Chcete-li být podporovány ve vaší kanceláři.
      (4) Chcete ženy / muži běžet po vás.
      (5) Pokud chcete dítě.
      (6) Chcete být bohatý.
      (7), který chcete získat manželství kouzla
      (8) odstraní nemoce z vašich tělesných kouzel
      (9) Obchodní kouzlo
      (10) loterie vylosovaných čísel.
      (11) Bring Back ztracené lásky
      a mnoho dalších._
      můžete ho kontaktovat prostřednictvím svého e-mailu: drakpabioosulalaspells@gmail.com

      Vymazat
  4. Ahoj. Moc děkuji za článek. Sama nemám menstruaci už téměř 2 roky. Doktorka mi předepisovala proveru a estrofem a ty zabraly, jenže jsem je přestala brát, protože jsem nechtěla do sebe cpát chemii. No a menstruace opět nikde. Nechávám tomu volný průběh, zkouším nějaké přírodní věci (bylinky, homeopatika,...). Jen pro info: při hubnutí jsem přestala brát antikoncepci a od té doby mám s M problém. Jím už normálně, a váha se mi už rok drží +- na 55kg (na výšku 163cm - což je podle mě v pohodě). Tak nevím kde je chyba.. Od října jsem si dala pauzu od cvičení a hodlám vydržet až do konce roku, snad to pomůže :) (omlouvám se za předlouhý komentář). Měj se hezky a ještě jednou děkuji za článek, Ivana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, já děkuji za komentář. :) Páni, to už je taky hodně dlouhá doba. Dobře, že ses vykašlala na prášky, protože nic nevyřeší. Než člověk začne s antikoncepcí a hormony, měl by fungovat dobře i bez nich. Přírodní věci nejsou na škodu, ale myslím, že nemůžou tak úplně pomoci, musíš tomu dopomoci velkým příjmem tuků, celkově vysokým příjmem kalorií a dost možná i přibráním pár kil. Tvá váha a výška se zdá v pohodě, ale člověk se nemůže spoléhat na tabulky, třeba je tahle váha pro tvé tělo podváha. S cvičením by si měla vydržet minimálně do té doby, než to znovu dostaneš a pak hodně lehounce, nejlíp ne hned, začít. :)

      Vymazat
    2. To Dr.SUNNY ho můžete e-mailem, pokud budete potřebovat pomoc v jejich vztahu drsunnydsolution1@gmail.com
      Slibuji, že vaše problémy jsou řešeny okamžitě. Poté, co byl ve vztahu s ním sedm let, on mě opustil, jsem udělal všechno, co mohu přivést ho zpátky, ale marně. By pro lásku cítím pro něj, prosil, ale odmítl jsem vysvětlil můj problém na někoho on-line a navrhla bych raději poslala Spellcaster, kdo by mi pomohl, aby mu kouzlo zpátky, ale já jsem ten, kdo nikdy věřil v kouzlech, neměl jinou možnost, než se snažit to, poslal kolečko, řekl žádný problém vše bude v pořádku do tří dnů, můj bývalý zpátky ke mně do tří dnů, kouzlo bylo obsazení a překvapivě druhý den to bylo kolem 4:00 hod. Můj bývalý mi zavolal, byl jsem tak překvapen, odpověděl hovor a vše, co řekl, že byl tak líto všeho, co se stalo, chtěl jsem, což mám rád tolik. Byl jsem tak šťastný, překvapený. Od té doby Slíbil jsem, že všichni budou vědět, že nikdy nebude mít problém vztahu, který budu odkazovat na spell džbánu o pomoc. Každá osoba může potřebovat pomoc závodníka, jeho e-mail drsunnydsolution1@gmail.com~~HEAD=dobj nebo přidat mě na WhatsApp +2348077620669

      On také dělal mnoho kouzlo-like,
      (1), chcete, aby vaše ex zpět.
      (2) Vždy máte noční můry.
      (3) Má být podporovány ve své kanceláři
      (4) Chtěli byste dítě.
      (5) Chcete být bohatý.
      (6) chcete, aby vaše manžela / manželku, že je jen na vás navždy.
      (7) potřeba finanční pomoc.
      8) Chtěli byste mít pod kontrolou tohoto manželství
      9) Chcete být přitahovány k lidem
      10) Bezdětnost
      11) POTŘEBUJETE manžela / manželky
      13) Jak vyhrát loterii
      14) PROMOTION SPELL
      15) OCHRANA SPELL
      16) Kouzlo PODNIKÁNÍ
      17) jasně dobrá práce
      18) lék pro každou nemoc / H.I.V.
      Spojit se s ním dnes na adrese: drsunnydsolution1@gmail.com

      Vymazat
  5. OMG, jmenuji se Hudson Jason z USA chci říci, že jsem ten nejšťastnější člověk na světě dnes, protože Mé pět let utéct milenec Vrátil se ke mně po kolenou se slzami na očích prosí mě, abych mu odpustila a přijímám ho zpátky, všechno kvůli Dr. Sallam, moji přátelé tam, řekl jsem mu, jakmile jsem si svou ženu zpět budu říkat to na rozhlasovou stanici a internetu, aby lidé věděli o něm čím více, protože tento muž je velký a on vám může pomoci ve všech ostatních ohledech si můžete myslet jen conta ct něj a žádají mu pomoci. pokud budete potřebovat jeho pomoc kterého můžete kontaktovat na adrese: sallamgreattemple@gmail.com .

    Jméno: Hudson
    Země: USA

    OdpovědětVymazat
  6. Jsem Maria David ze Španělska Když jsem nakonec našel svědectví o toto kouzlo kolečka Dr. Brown, jak se mu pomohl mnoha lidem, aby si jejich milenci a rozbité domovy zpět, četl jsem o tom, jak pomoci některým otěhotnět, loterie, dokonce léčit jakýkoliv typ nemoci jsem kontaktoval ho přes jeho e-mailová adresa dr.brownlovespellhome@gmail.com~~pobj, protože můj přítel, kterého jsem opravdu rád z celého srdce a také mě taky, ale náhle změní a otočil se ke mně zády a nenáviděla mě s vášní byl jsem naprosto zoufalá, aby mi přítel zpět. Život bez mého přítele byl skutečný nepořádek pro mě a mé rodiče jsem chtěl dramatickou změnu a myslel jsem magie mohla být řešením. Po diskusi o rozlišení s Dr. Brown, dal mi naději, že obnoví svůj vztah zpátky, protože mě už zabývá. Cítil jsem přesvědčen, že bude vlastně dělat můj přítel vrátit se domů a on to udělal! Je fantastické, co tento velký kouzlo kolečko pro mě udělal, jeho pomoc je k nezaplacení! Nevím, co bych udělal, aniž by Dr. Browna. to jeho práce tak dobře, že je organizována a vysoce funkční, věřím, že je nejlepší kouzlo kolečko můžu počítat, pokud jde o všechny druhy kouzla, byl jsem ohromen, že jeho kouzla pracovali, pokud budete potřebovat pomoc, obraťte se prostřednictvím e-mailu : Opět jeho e-mailová adresa je dr.brownlovespellhome@gmail.com Tel: +27846918903 Ujišťuji vás, že to bude otočit pro vás

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj všichni,
     Am Sharon prohnaný chcete sdílet své svědectví o tom, jak můj manžel vrátil domů. Můj manžel odešel z domova pro dva rok poté, co jsme dostali jsme tvrdě dotaz jsem hledal pomoc, kdo se dostat mého manžela zpátky ke mně, řekl jsem svému příteli o svém problému, řekla mi, že je zde je dobré kouzlo obstarávat kdo mi může pomoci dostat svého manžela zpět ke mně se tam vezmi mě a řekl jsem muže o mém
     Problém a řekl, že se chystá, aby mi pomohl dostat ho zpátky jsem si myslel. Byl žertoval he stranu bych měl jít a ve třech dnech se můj manžel vrátí domů ke mně. Čekal jsem na ten den pro mého manžela se chystá vrátit domů téhož dne jsem spal, když mi můj manžel zavolat a řekl mi je z boku domu a byl jsem velmi šťastný za to, co velký kouzlo kolečko jsem tě chci aby mi pomohla děkuji pánu prorok momodospelltemple@gmail.com pro dobývat mé
     manžel zpátky ke mně. Prosím, vím, že tě budu potřebovat jeho pomoc kontakt mu e-mail momodospelltemple@gmail.com, že vám může pomoci věřím v pomoc moc je to skvělý člověk.

    OdpovědětVymazat
  8. Myslím, že jsem první osoba, která má tento rok sdílet tuto dobrou zprávu o dr Eve, jsem Alicia Scott z Kalifornie, chci říci, velké díky Dr. Evě mi pomohl otěhotnět pro mého manžela, když mě žádný lékař mohl pomoci. Byl jsem na několika nemocnice, ale oni mi nemohl pomoct, všichni mi řekli, že nemohu představit už kvůli problému s mými vaječníky, ale neudělal jsem to vzdát, doufal jsem, že v Boha, protože vím, že jeden den Bůh odpoví mé modlitby, v den, mohu nikdy nezapomněl v mém životě byl den, kdy jsem hledal online pro těhotenství špičky, když mě jeden Salyers Kim zaměřena na Dr. Evy, jsem ji také kontaktovat a vysvětlil vše, co k ní a řekla bych měl starosti. Ona mě zaměřena na to, co dělat, které jsem udělal, a po 21 dnech, jsem se dostat příznaky těhotenství. Šel jsem na zkoušku a já byl pozitivní, ale nevěřila jsem to zpočátku až i porodila mého chlapečka před 2 měsíci. Jsem skutečně rád, právě teď, protože já nevím, co ještě říci, ale pokud jste tam čtení tohoto svědectví a máte stejný problém s otěhotněním pro svého manžela či přítele, nemáte se čeho bát, laskavě kontaktujte tato e-mailová adresa: dr.eveherbeshome@gmail.com
     Ona vám pomůže přesně stejným způsobem jako ona má pomoz mi. To vše díky Priestess Dr. Evy k tomuto velkým přínosem ona mě vykreslen.

    OdpovědětVymazat
  9. Jmenuji se Andrea Ramsay, můj přítel a já jsme byli rádi, pokud bych mohl říct, a nikdy jsem si myslel, že bychom rozbít. Když jeho bratranec zemřel při tragické dopravní nehodě se vrátil do Philip borovice po dobu jednoho týdne, aby se svou rodinou. Nemohl jsem jít, protože jsem byl v polovině zábavné ven z města klientů pro práci. Nezdálo se rozrušený, že jsem nemohla jít, tak jsem ho nechal být. Další věc, že ​​vím, se neodpojí se starým přítelem ze střední školy, který měl zamilovanost lety a začali mít poměr! Neměl jsem tušení, co se děje, až jednoho měsíce poté, co se vrátil z Philip borovice. On pokračoval vidět ji i dokud jsem ho přistihla testování jí zprávu na jednu noc. konfrontoval jsem ho a on mi řekl pravdu o tom, co se stalo. Rozešli jsme se a šli každý svou cestou. Ani jeden z nás bojovali o našem vztahu. Byl jsem naštvaný a rozhodl se být rozrušený o tom a jen držet ho v pohybu. Potom asi po měsíci nemluví s ním jsem se stal smutný. Chtěla jsem, aby mi řekl, že chce být se mnou a ne s ní. Zavolala jsem mu, abychom usadit všechno, ale on odmítne k vrcholu mé volání po asi jednu hodinu, psal mi test a řekl mi, že vše je mezi námi a já bych nikdy v životě volal hi nebo vrátit se k němu opět jsem byl tak šok, protože můj manžel vím, že tolik let ještě nikdy chovat takovým způsobem, aby mi ani zvednout ruku na mně.
    Po asi jeden měsíc a dva týdny že ho prosí, aby smířit se mnou a odmítal, byl jsem síla jít v on-line hledat mocné kouzlo kolečka, kdo mi může pomoci v situaci, protože jsem něco, co si pokazit s manželem vědět to bylo, jak jsem zasít svědectví o dámě, která testifier o tomto muž volání drokojie, jak jí pomoct v takové situaci, aby její přítel jí, že to, jak jsem se shromáždit tatínek e-mailovou adresu a já kontaktoval Dr.okojie a řekl mu: vše, co jsem stál před více než dva měsíce kvůli jiné ženě, táta mi řekl, že ne strach a slíbil mi pomohl přivést mého manžela zpátky ke mně, bylo to, jak se mi opravdu pomohlo! otec kouzlo, který bude dělat, aby mě minout. Měl hodně lítosti a cítil se špatně za to bojovat, aby mě a pro podvádění ve general.he Vrať se ke mně po třech dnech prosit mě za odpuštění, že nyní váží náš vztah mnohem víc teď a my jsme teď spolu ! Můžete také dostat své milence zpět pomocí Dr.okojie nebo jakéhokoli problému další výzvu, obraťte se na něj přes jeho e-mailu: drokojiehealinghome@gmail.com prosím, že je velmi silný a dobrý člověk. Miluju ho tolik, protože je můj táta. Ti ho znovu obrátit se svým soukromým e-mailu, drokojiehealinghome@gmail.com~~HEAD=pobj

    OdpovědětVymazat
  10. Jmenuji se lilian N.This je velmi radostný den mého života, protože pomocí Dr.saguru prokázal ke mně mi pomáhají dostat své ex manžela zpět svou magii a kouzlo lásky. Byla jsem vdaná za 6 let a bylo to tak hrozné, protože můj manžel byl opravdu podvádění na mě a hledal žádost o rozvod, ale když jsem narazil Dr.saguru e-mailu na internetu o tom, jak mu pomohl tolik lidí dostat své ex zpět a pomoci upevnění relationship.and aby si lidé, aby byl šťastný v jejich vztahu. jsem vysvětlil svou situaci k němu a pak hledat jeho pomoc, ale k mému největšímu překvapení mi řekl, že mi pomůže s mým případu a tady jsem teď slavit, protože můj manžel změnit úplně v dobrém. Vždycky chtěl být se mnou a nemůže dělat nic bez mého daru. Jsem opravdu těší své manželství, co je to skvělý oslavu. Budu mít na svědectví na internetu, protože Dr.saguru je opravdu skutečný kouzlo kolečko. Nevíte si rady pak Kontaktujte DOCTOR SAGURU TEĎ pomocí emailu: drsagurusolutions@gmail.com~~HEAD=pobj nebo +2349037545183 On je jediná odpověď na váš problém a máte pocit šťastný ve své relationship.and Jeho také ideální v 1. kouzlo lásky 2 WIN ex zpět 3 plod života 4 PROMOTION SPELL 5 OCHRANA SPELL 6 BUSINESS SPELL 7 dobrou práci SPELL 8 LOTTERY kouzlem a soudním případu kouzlo.

    OdpovědětVymazat
  11. Prosím, buďte opatrní ZDE nikdo nemůže POMOCI zde, nebo dokonce naznačují, jak se můžete dostat své ex nebo lásku zpátky, výpovědí většiny Spell Caster musí být kladen ignorovat, protože většina z nich jsou podvod myslím REAL SCAM které jsem byl obětí a já GOT RIPPED tisíc dolarů, protože jsem byl tak snaží dostat můj manžel BACK poté, co opustil ME Již více než 2 roky s mým 7YEARS starý syn Jerry, jsem požádal 9 různých Spell Caster tady a ALL bezvýsledně všichni požádat o totéž SEND Vaše jméno Váš EX JMÉNO ADRESA A OBRAZOVKY TELEFON ČÍSLO ETC což jsem udělal znovu a znovu, dokud jsem neviděl tento email ONLINE O DR UZOYA A jsem se rozhodl napsat mu MAIL.HE ask me čtyři věci, moje pravé jméno, můj bývalý A Můj bývalý matka JMÉNO A £ 350 POPLATEK a řekl můj bývalý vrátí IN 24 hodin, takže musím-li ukončit hovor AS jsem zaplatil přes $ 7000 ON kouzla kouzlení a kurýrní a nic MÍT pracovat pro mě po 3 dnech jsem přemýšlel o tom, kolik Ztratil jsem DOPOSUD kvůli svému manželovi tak jsem řekl Uvedu mu TRY Tak jsem zavolal znovu ho a poslat svým pravým jménem, ​​můj bývalý A MY EX MATKA NÁZEV A 350 £ PROTOŽE Přísahám, že byl můj poslední TRY SO I čekal AS mi řekl počkat, až další den a já nemohl spát tu noc, protože jsem opravdu rád můj manžel a chtějí ji zpátky u 9pm ten den jsem viděl můj manžel ONLINE na obličej knihu a řekl HI Zpočátku jsem byl proudem, protože Nikdy se mnou mluvit za uplynulý rok a 9 měsíců TEĎ neodpověděla jsem ZNOVU řekl jste tam? Rychle jsem ODPOVĚĎ ANO a on řekl, můžeme vidět zítra řekl, že ano, a on se odpojil Byla jsem zmatená Snažím se chatovat s ním znovu, ale byl NO MORE ON-LINE jsem nemohl spát tu noc, jak jsem se zeptat, co je zač řekne tím, že 7.AM Druhý den ráno mi dal Miss Výzva I rozhodl se zavolat zpět, když jsem byl ještě na SHOCK Znovu se zavolat a vyberu řekl vidíme po práci jsem dnes řekl, že ano tak si ukonèit hovor jsem ihned vystoupil práci, kterou Zavolej mi a setkáme a nyní jsme zase říkám DR UZOYA Další den mu poděkoval za to, co udělal jsem ve skutečnosti STILL mu zavolat A děkuji mu jako můj život nebyl úplný bez mého manžela Prosím, buďte opatrní ZDE Byl jsem SCAM tisíc dolarů, pokud chcete kouzlo lásky TODAY pak volat DR UZOYA TEĎ nebo e-mailová ním (druzoyaspiritualtemple@gmail.com) upřímně, že je nejlepší a jeden REAL Spell CASTER.THANKS

    OdpovědětVymazat
  12. Udělejte si čas číst mé stručné svědectví by mohlo být užitečné pro vás, nebo příští.

    Ahoj
    Jmenuji se paní Juliana. Chci se podělit o tuto krátkou svědectví dobrých lidí tohoto světa. To by mohlo být užitečné pro vás v jedné cestě nebo jiný. To je můj příběh.
    Můj manžel si myslí, že polygamie není špatné, on byl viděn jinou dívku za uplynulý 1 rok nyní, a řekl jsem mu, že se musí zastavit, ale on říká, že je do ní zamilovaný, také mluvil o byli spolu "navždy" a také
    ji žít s námi. můj manžel mě pořád miluje, litoval dostat do toho na prvním místě, ale nejsou ochotni break-up s ní, říká, že když rozpad, nebude mít žádný jiný vztah mimo jejich matrimony.One den, když jsem projížděl internet při hledání práce, viděl jsem několik příkladů toho, jak to baba pomohl jim s jejich problémy.

    Jeden z nich řekl, že mu pomohl vyléčit jeho nemoc, druhý řekl, že jí pomohl otěhotněla po 11 letech, kdy bezdětný, a viděl jsem jiný, kdo řekl, že jí pomohl zachránit manželství a získat dobrou práci, ať e -mail podzim tohoto velkého Baba.

    Rozhodl jsem se zkusit to a kontaktoval jsem ho na email: dregbosolutioncenter@gmail.com tento velký baba mi řekl, že můj manžel byl pod vlivem dámy. Ale on bude schopen zlomit kouzlo.
    to bylo jak staeted modlitbu baba, aby mé potlačit můj manžel ukončil vztah s dívkou do 48 hodin a vrátil se ke mně a omluvil se za každou věc, že ​​on dělal a požádal svého odpuštění.

    Přátelé mlčet, protože říkají, že "problém sdílený je problém PŮL vyřešeno" Ale já říkám problém sdílený s tímto velkým Baba "Problém trvale vyřešeno" protože někdo takhle otec má řešení pro všechny vaše problémy, bez ohledu na problém je, obraťte se s ním na tomto soukromém E-mail: dregbosolutioncenter@gmail.com

    Teď žiju šťastně se svým manželem a mé dvě nádherné kids.baba mi řekl, že by mohl také kontaktovat řešení v jedné z následujících problémů:

    (1), chcete, aby vaše ex zpět.
    (2) Vždy máte noční můry.
    (3) Má být podporována ve vaší kanceláři
    (4) Chcete dítě.
    (5) Chcete být bohatý.
    (6) chcete, aby vaše manžela / manželku, že je jen na vás navždy.
    (7) potřebují finanční pomoc.
    8) Chcete mít pod kontrolou vás manželství
    9) Budete být přitahovány k lidem
    10) Absence dětí
    11) mít manžela / manželky
    12) k léčbě jakékoli nemoci.
    Kontaktujte baba dnes a budete rádi, že jste udělal. E-mail: dregbosolutioncenter@gmail.com
    DÍKY ZA VÁŠ ČAS...

    OdpovědětVymazat
  13. Jmenuji se Laura Woods a jsem z USA. Chci rychle sdělit světu, že existuje reálná on-line kouzlo kolečko, které je silný a opravdový, Jmenuje se Dr.AKPABIO. Pomohl mi v poslední době sejít můj vztah s mým ex, který mě abadoned. Když jsem kontaktoval Dr.AKPABIO vrhl kouzlo lásky pro mě a můj bývalý, který řekl, že nemá nic společného se mnou mi zavolal znovu a začal mě prosit. On je zpátky s takovou láskou a péčí. Dnes jsem rád, aby vám všichni víme, že toto kouzlo kolečko má pravomoc, aby milence zpět. Teď jsem spokojený se svým ex. Každému, kdo čte tento
    článek a potřebuje jakoukoli pomoc jako vyhrát loterií, získání zaměstnání, krása kouzla plodném věku, duchovní ochrana, JOB PROMOTION, bylinné péče, PENÍZE kouzlo, HIV kouzlo. Dr.AKPABIO může také nabídnout všechny typy pomoci, jako sejít manželství a vztah, vulkanizační všech typů onemocnění, soudních případů, těhotenství kouzlo, duchovní ochranu a hodně je víc. Můžete ho kontaktovat prostřednictvím této e-mailové drakpabioosulalaspells@gmail.com~~pobj. Můžete také volat nebo WhatsApp ho +2349061670869.

    OdpovědětVymazat
  14. Jsem zde, abych svědčil, co tento velký kouzelník udělal pro mě. Nikdy jsem nevěřil v kouzlení, i když jsem byl v pokušení zkusit to .. můj manžel a já jsem měl spoustu problémů soužití, vždycky nebude dělat mi radost, protože se zamiloval do jiné ženy mimo manželství, já všechno možné, aby zajistily, že můj manžel opustit tuto ženu, ale čím více mluvím s ním cítím větší smutek, takže moje manželství padal vede k rozvodu, protože jsem již péči. Takže se vší tou bolestí a utrpení, rozhodl jsem se obrátit na sesilatele DR. Isikolo aby zjistil, jestli se věci mohou zacvičit mezi mnou a mým manželem znovu. Toto kouzlo kolečko DR. Isikolo mi řekl, že můj manžel je opravdu pod velkým kouzlo, které bylo okouzlila nějakým kouzlem, tak jsem řekl bych dělal všechny normální věci znovu. On šel dopředu a obsazení kouzlo pro mě, po 3 dnech odlévání kouzlo úplně změnil můj manžel dorazil omluvil říkat, jak se ke mně choval, že nebyl sám, opravdu děkuji DR. Isikolo přivést zpět svého manžela Chci, aby všichni kontaktovat pro ty, kteří mají problém s problematikou manželství a problém vztahu, který vyřeší za vás. Vaše e-mailová adresa je zde isikolosolutionhome@gmail.com
    A vaše mobilní telefonní číslo +2348133261196

    OdpovědětVymazat
  15. I AM Dora Sandy chci děkovat a budu vždy dávat díky drokojie který přivezl rozvodu manžela, který mě opustil pro 6years v rámci 48 hodin, jsem řekl o tomto posledním měsíci, ale slíbil jsem vždy říkat lidem o tom každý každý měsíc, takže ty, které nečetl o tom minulý měsíc bude číst o tom tento týden, jsem hledal, jak otěhotnět a jak se dostat rozvodu manžela zpět do mého života, protože ho miluju s celou mého srdce, nemohla jsem ho nahradit jakýkoliv subjekt, jeden den jsem sledoval mé televizi, když jsem viděl dámu děkujte kněz Ina a ukáže světu, jak jí pomáhal jsem byl tak v šoku, nemohl jsem tomu uvěřit, protože jsem nikdy učil, že existují síly, které mohou přivést zpět ztracenou manželství, pak to bylo, jak jsem se rozhodl, že ho příliš kontaktovat, protože já opravdu potřebují rozvodu manžela zpět, když jsem ho kontaktoval jsem mu řekl všechno, a on mi řekl, aby se nebála, že můj rozvod manžel bude jistě zpátky ke mně, do 48 hodin zpočátku jsem nemohl uvěřit, protože jsem si myslel, jak by mohl někdo, kdo se vydal za 6years vrátit do 48 hodin, takže pak jsem se rozhodl se dívat a vidět, neuvěřitelné během příštího 48 hodin jsem dostal volání od neznámá číslo tak jsem vyzvednout hovor na další věc, kterou jsem slyšel, byl můj manžel hlas byl prosil a prosil mě na telefonu, který mu mám odpustit, že bych měl zapomenout na všechno, co se stalo, že nevěděl, co se stalo přes něj, slíbil nenechávat z jakéhokoli důvodu, že byl opravdu líto, co udělal, byl jsem tak překvapen, protože jsem nikdy věřil, že se to mohlo stát, takže to bylo, jak jsem přijal jeho omluvu a druhý den ráno se vrátil domů se mnou setkat a stále prosil, abych mu odpustila jsem mu řekl, že je vše v pořádku, že jsem mu odpustila, že bylo, jak jsme opět začali a má Chang, slíbil jsem říci toto svědectví v rozhlasové stanice, komentuje toto svědectví, že nyní jsem těhotná, ale ještě v pořádku předtím, než tento měsíc vyprší slibuji, že říkám s rozhlasovou stanici a já budu pane, děkuji much.World prosím, já prosit lidi, aby vám vyzkoušet a pomoz mi poděkoval tohoto muže pro mě, nebo pokud zde potřebovat jeho pomoc je jeho e-mailová adresa drokojiehealinghome@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  16. My Name Lisa, chci poděkovat Dr. MADU za kouzlo udělal pro mě, když jsem přišla o manžela na jinou dámu na své pracovní místo, Dr Madu seslat kouzlo lásky pro mě a za 2 dny můj manžel vrátil domů, aby mě a mé děti s tolik lásky, pokud budete potřebovat jeho pomoc !! Můžete ho kontaktovat prostřednictvím e-mailu: maduutemple @ gmail.com nebo přidejte ho co-app +2349038103368.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jmenuji se Barbara a já jsem založil v Norsku. Můj život je zpátky !!! Po 1 roce zlomeného manželství mi manžel opustil dvě děti. Cítila jsem se, jako by se můj život chtěl skončit, skoro jsem spáchal sebevraždu, byl jsem po dlouhou dobu emoční. Díky kouzelníkovi nazývanému Dr. Isikolo, který jsem se setkal online. V jeden věrný den, když jsem procházel internetem, jsem narazil na řadu svědectví o tomto konkrétním kouzelníku. Někteří lidé svědčili o tom, že přivedl jejich ex lásku zpět, někteří svědčili o tom, že obnovuje lůnu, léčí rakovinu a jinou nemoc, někteří svědčí o tom, že může kouzlit, aby zastavil rozvod a tak dále. Také jsem se setkal s jedním konkrétním svědectvím, byla to o ženě, která se jmenovala Sonia, svědčila o tom, jak přivedl svou Ex milenku za méně než dva dny, a na konci svědectví ona upustila e-mailovou adresu Dr. Isikolo. Poté, co jsem všechno přečetl, rozhodl jsem se to zkusit. Kontaktoval jsem ho e-mailem a vysvětlil mu můj problém. Za pouhých 48 hodin se můj manžel vrátil ke mně. Vyřešili jsme naše problémy a jsme ještě šťastnější než předtím, doktor Isikolo, je opravdu nadaným mužem a nepřestanou ho publikovat, protože je to skvělý muž ... Pokud máte problém a hledáte skutečný a skutečný Kouzelník k řešení všech vašich problémů pro vás. Vyzkoušejte High isikolosolutionhome@gmail.com kdykoli, může být odpovědí na vaše problémy. Zde je jeho kontakt: isikolosolutionhome@gmail.com nebo jej zavolejte na číslo +2348133261196

      Vymazat
  17. Pokud chcete, aby vaše Ex milenec, manželka nebo manžel zpět já prosím o radu, obraťte se na skvělý doktor. Ojenga prostřednictvím
    e-mailem greatojenga@yahoo.co.uk , protože on má sílu znovu sjednotit rozbité vztahy v rámci
    místo z 48 hodin, stejně jako pro mě. On byl schopen přivést zpět můj milenec, který mě opustil jeden rok
    jeho silný láskou kouzla a teď jsme šťastně žijí.
    Skvělý doktor Ojenga je opravdu silný a umí svou práci dokonale. Pokud tomu tak není pro něj bych mohl
    Nelze si představit, co by se stalo. Můj ex byl vždy vyzvednout argument se mnou a byl vždy
    bije mě. Začal hrát, bizarních a vtipné a odešel bez příčiny za jinou dívku. Myslel jsem
    všechny naděje byla pryč. Hledal jsem pomoc na internetu a narazil jsem na skvělý doktor Ojenga. Viděla jsem tak
    mnoho svědectví o něm. Byl jsem potěšen a já ho kontaktovat na jeho e-mail a řekl mu, co bylo
    děje. Zasmál se a ujistil mě uklidnit, že mi pomůže a že můj ex se vrátí
    mě prosit. Řekl mi, že požadavky a udělal jsem, jak mě poučil, protože jsem nemohl jít vidět ho
    osobně. On dělal svou práci a kouzlo pro mě a v době 48 hodin, můj ex přišel omluvit jen
    Jak mi řekl. Udělal jsem trochu a já se vrátil můj vztah. Stálo to za to. Dnes žijeme
    společně jsme ještě více v lásce než jak nám umožňuje být předtím, než odešel. Obraťte se na skvělý doktor
    Ojenga vlastní nápovědu. On se také specializuje na těhotenství pravopisu a mnoho více, můžete ho kontaktovat na
    greatojenga@yahoo.co.uk

    OdpovědětVymazat
  18. Chtěli jste své ztracené milenky, aby se k vám vrátili? Mé odborné znalosti se zaměřují na ztracené lásky, psychické dosahy, léčbu bylin a podobné problémy duše. Pomohl jsem lidem vyřešit problémy v jejich manželství a vztazích s mocným kouzlem lásky. Musím pokorně říci, že mám velmi vysokou úspěšnost při pomoci těm, kteří chtějí:
    (1) Vraťte se k jejich ex
    (2) Zachyťte srdce toho, kterého milujete
    (3) překonat neplodnost
    (4) Zjistěte, zda je váš partner věrný
    (5) Zjistěte, co vaše budoucnost drží
    (6) Ukončete nespokojný vztah a vraťte se ke své pravé lásce
    (7) Vytvořte lásku lásky mezi vámi a tou, kterou milujete, silnou a nerozbitnou
    (8) Osvojte si lásku svého života
    (9) Odhalte podvodníky a obnovte ztracené peníze.
    (10) Rozšiřte své podnikání
    11) Využijte finanční odměny
    12) Posílejte svou kariéru prostřednictvím propagace
    DR AIYANA
    ========================================
    EMAIL dr.aiyanaspelltemple@gmail.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za každý komentář. :) Pokud již ale chcete něco kritizovat, prosím, vyjádřete se civilizovaně, ať si z toho můžu něco vzít a nemusím se kvůli tomu trápit. Na Vaše komentáře odpovídám tady na blogu. :)