úterý 6. října 2015

Září v kostce


Ahoj všichni! Moc se omlouvám, že článek nevyšel v neděli, jak jsem slibovala. Bylo to na původním plánu, dokonce jsem toho trochu napsala, ale jelikož jsem byla úplně v prvotním stádiu chřipky, byla jsem slabá i na to ho dopsat. Dneska už je mi lépe, proto ho píšu s dvoudenním zpožděním, ale přece jen. Pokud Vás zajímá, co se u mě v září dělo, čtěte dál. :)


Září je měsíc, na který se vždy těším. Teď si asi říkáte, zda jsem se nepřeklikla, ale září já mám ve skutečnosti ráda. Škola začíná, za což jsem ráda (ano, lidé si sem tam myslí, že jsem divná), protože škola je zkrátka fajn. Nikdy předtím jsem si to nemyslela, ale když jsem si zkusila, jaké je to být na brigádě, škola byla najednou tisíckrát lepší. 
První den byl fajn, protože jsem ho začala se svojí kamarádkou, která u mě spala. Vstávali jsme asi v půl šesté, abychom ve škole byly v 7.20 a zabraly si naše vysněné místo. Všechno šlo podle plánu, do školy jsme vešly dokonce v 7.18, ale když jsme vešli do třídy, myslely jsme, že se nám zdá jen nějaký špatný sen. Skoro všechna místa byla zabraná, kromě prvních a druhých lavic. Nechápu, jak se to stalo, ale prostě jsme měly smůlu a zasedly jako minulý rok do druhé lavice u dveří. Ve třeťáku zkrátka budeme před školou v šest, protože jinak žádné lepší místo neseženeme. :D Jak jste se zasedacím pořádkem dopadli vy? Vybojovali jste si vaše vysněné místo?
První týden to bylo ještě v pořádku, s učiteli jsme se snažili škole teprve po těch dlouhých 2 měsících přizpůsobit, ale druhý týden to začalo - zkoušení, testy, domácí úkoly. Proto mě škola začala zase trochu štvát a začala jsem se těšit na prázdniny. To si ještě počkáš, El. 

Matika je věčný boj. Učitel by už mohl pochopit, že i když mám jedničku na vysvědčení, měl by mě přestat posílat na olympiády a ztrapňovat tak celou školu.


Se školou ruku v ruce jde i brigáda už od května. Ani se mi nechce věřit, že jsem tam už půl roku, protože tam to vydrží takhle dlouho opravdu jen málokdo. Za září jsem udělala neuvěřitelných 90 hodin (tudíž to občas vypadalo, že nedělám nic jiného než chodím do školy a pracuju), protože tolik hodin jsem neudělala ani o prázdninách. A jak vypadá můj typický brigádní den? Vstanu, v 7 opouštím dům, jdu do školy, ze školy jdu do práce a z práce přijíždím domů v mezi devátou a půl desátou. Nějak se zkulturním, připravím provizorně pár věcí na další den a jdu spát. Hrozně zajímavé ne? Každopádně to je v práci poslední dobou hodně špatné, ale jelikož se nejvíc zajímavé události staly až na začátku října, rozepíšu se o tom až příští měsíc. :D Stíháte brigádu při škole? Nebo popřípadě brigádu hledáte? Jelikož potřebuju sehnat nové lidi, neměl by někdo z Plzně 16+ zájem o brigádu?


S prací souvisí i neustále zničené nehty. Vždycky jsem je měla pevné a dlouhé, ale bohužel se mi kvůli práci začaly lámat. To je tak, když máte celý den nasazené rukavice na vlhké ruce, je to pak jak kdybych byla 4 hodiny naložená ve vaně. Po dlouhém přemlouvání kamarádek, kdy jsem střídavě říkala ne, o pár minut později ano a pak zase ne, jsem se s nimi vydala na nehty jen jako doprovod. Hádejte, jak to dopadlo. Za 200 Kč jsem si nechala udělat gelovky. Sice se na mě jeden vietnamec zrovna zaučoval, takže můj palec byl nateklý ještě týden, ale výsledek dopadl nádherně. Nechala jsem si je udělat krátké, abych mohla psát dobře na klávesnici, ale jde to i s těmi delšími, neboť mi odrůstají a pořád píšu stejně rychle a přesně. V práci mi také vůbec nevadí, konečně neodcházím každý den s nehty tak krátkými, že není vidět ani ten bílý konec. Po shrnutí všech pro a proti bych do nich šla znova a vůbec toho nelituju, jen si je příště nenechám dělat od tamtoho vietnamce, to byla osudová chyba. :D Máte zkušenost s gelovými nehty? 

Takové si chci nechat udělat příště! ^^

Jak pravidelní čtenáři jistě vědí, zveřejňovala jsem někdy během září článek, jak na to v poslední době bývám. Časté ups and downs mě dovedli k uvědomění, že se sebou musím něco dělat, abych nezůstala na mrtvém bodě. Pravda je, že od zveřejnění toho článku je mi každým dnem lépe. Nezdá se mi, že bych se snažila o dost poctivěji jíst, spíš to jídlo neřeším vůbec. Jsou dny, kdy sním pomalu celej barák i s mámou a tátou, a pak jsou tu dny, kdy jím jako bych byla v nějaké dietce. Vím, že je to špatně, ale místo toho, abych se zase posedle zaměřovala na analýzu, kolik toho sním, raději tomu nechávám volný průběh a nechávám tělo, ať si s tím poradí samo. Cítím se opravdu skvěle, zase jsem sama sebou. Víte, jak jsem milovala posedávání v klidu doma? Teď to nesnáším, pořád bych trávila čas někde s lidmi, které mám ráda, což je takový pokrok, ve který jsem v poslední době ani nevěřila. Nechci to zakřiknout, ale také důvod, proč se mám najednou tak skvěle, protože jsem potkala opravdu báječného kluka. Nechci tady o nás toho psát zatím víc, protože nechci nic zakřiknout, ale vidím to opravdu dobře, možná poprvé v životě jsem se zamilovala.


Myslím, že jsem se zmínila o všem, o čem jsem chtěla. Doufám, že se Vám článek líbil a v neděli bude snad další. Mějte se krásně! 





7 komentářů:

  1. Tak strasne rada čítam, že sa máš lepsie :) :) budem ti držať palce s chlapcom :) juuu a tie nechty čo sú na obrázku sú velmi pekné!! :) sama som gelove nikdy nemala...nie som nejaký nechtový typ ale na pohľad sa mi to páči :)
    No a čo sa brigády týka ,...u mna nie je šanca ze by som to stíhala popri škole kedze mám aj prax a musím sa dosť učiť. Vačˇsina VŠ študentov má 4-6 predmetov chodia do skoly tri krát do týždňa atď...ja som v škole kazdy den niekedy aj od 7:00 do 19:00 a mám 15 predmetov + este prax ...a samozrejme z kazdého predmetu je skúška alebo zápočet a tak isto skúška z praxe ...:D takze asi by som mohla brigádovať asi len v noci :D
    Tak sa drž a teším sa na ďalší článok :)
    http://renkaartandlife.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju ti moc! :) Já jsem si právě taky říkala, že nejsem nehtový typ, že se to ke mně nehodí a opak je nakonec pravdou. :D Chápu, páni, to je předmětů, to bych asi umřela. Sice mám s brigádou taky hoodně málo volného času, ale mám to takové různorodé, zkrátka nejen škola. Přeju ti, abys ses z toho teda nezbláznila. :D

      Vymazat
  2. Juhůůů, jsem strašně za tohle všechno ráda za tebe, zlato :) S tím klukem držím palce :* (pšt, pšt, nic nezakřiknout) Závidím ti, že neřešíš to jídlo a jsi s tím už totálně v pohodě :) Budu taky nějak muset, dneska jsem kvůli nízké váze nemohla udělat něco, co bych strašně chtěla a cítila jsem se tak ponížená, jako když jsem dříve byla na něco těžká :(
    Mimochodem ta brigáda v bageterii (už jsem o ní přemýšlela) se dá dělat i při VŠ? Teoreticky bych mohla v pondělí dopoledne, v úterý odpoledne a celý pátek + víkendy, myslíš, že bych měla šanci s takovou nepravidelností? :)
    Držím palce, ať vše jde a ať se brzo vyléčíš :)
    Tvoje anonymka :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Prosím tě, ozvi se mi hned na mail, budu vyhlížet tvou zprávu. Dám ti všechny potřebné informace a domluvíme se, jo? :) roxyshelp@seznam.cz

      Vymazat
    2. Jo a děkuju ti moc, taky doufám, že to vyjde, ale nezakřikněme to. :D To je mi líto, ale ty se určitě probojuješ zpátky na zdravou váhu, neboj. :)

      Vymazat
  3. Chytání míst znám mooc dobře :D :D Naštěstí se nám to podařilo a sedíme tam, kde už od prváku! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Cože? To jsi nějaký mega šťastlivec, u nás migrovali úplně všichni. :D

      Vymazat

Děkuji Vám za každý komentář. :) Pokud již ale chcete něco kritizovat, prosím, vyjádřete se civilizovaně, ať si z toho můžu něco vzít a nemusím se kvůli tomu trápit. Na Vaše komentáře odpovídám tady na blogu. :)