čtvrtek 13. srpna 2015

Oblíbenci za červenec

Zdravím! Sice už je srpen pěkných pár dní, ale až dnes jsem se konečně odhodlala zveřejnit další novou sérii článků a to oblíbence za určitý měsíc. Já osobně tyto články čtu hrozně ráda a navíc to pro mě bude určitě dobrý záznam do budoucna, až si budu pročítat staré články. Rozhodla jsem se vyhlásit oblíbence hned v několika kategoriích, tak doufám, že se Vám články budou líbit. :)
Omlouvám se, že má aktivita poklesla, ale bohužel nestíhám psát každý den články a nemám tu vůli jako v červenci si prostě jen sednout a napsat 7 článků na každý den v týdnu. Snad to ale chápete. :)



Jídlo

Vzhledem k těm horkým dnům, ze kterých se prakticky celý červenec skládal, není divu, že mým nejoblíbenějším jídlem byla tato zmrzlina. Zkusili jsme jí koupit v akci a od té doby je to naše domácí stálice. Milujeme ji všichni a to právě v této příchuti - vanilka a karamel. 


Pití

Já jsem obrovský milovník kafe (spíš kakaa díky tomu, jak si ho připravuji), takže kupodivu se ho týká i mé nejoblíbenější pití. V poslední době mi začalo chutnat Caro, takže když jsem v obchodě viděla akci na Caro ricoré, což je z 60% rozpustná káva a ze 40% obyčejné Caro, ihned putovala do nákupního košíku a velmi mi zachutnalo. 


Recept

Ve článku Červenec na talíři jsem přidala fotku skvělého mrkvového dortu. Sice to nebyl můj první mrkvový dort, ale poprvé jsem ho zkusila podle receptu od Vaci a byl stejně dobrý, ne-li lepší, než ty, které jsem zkoušela podle jiných receptů. 


Film

Fakt, že v červenci měl premiéru film Magic Mike XXL, úzce souvisí s volbou měsíčního oblíbence. Jak to říct... Když je v nějakém filmu Channing Tatum a dokonce i Joe Manganiello a Matt Bomer, je to prostě skvělý zážitek. Nemluvím ani o tom, když se ve filmu svlékají a tancují. Možná tento film nemá myšlenku, není perfektně zpracovaný a podobně, ale zrovna v tomto případě mi to nevadí. 



Kniha

Můj původní plán byl přečíst za prázdniny hodně knih a to i převážně povinnou četbu. Skutečností je, že jsem se do čtení pustila až na konci, ale objevila jsem tak skvělou knihu, že jsem ji slupla po nocích a během cesty na brigádu za 3 dny. Ještě jsem nenašla autorku s tak perfektním stylem psaním, doslova jsem s hlavní hrdinkou všechno prožívala. Kniha je strašidelná s nadpřirozeným kontextem a napínavost ani romantickou zápletku nepostrádá. Přesně takhle si představuji perfektní knihu. Rozhodně si přečtěte Okřídlenou duši od Amandy Stevensové.


Zážitek

Vůbec jsem nevěděla, jak tuto kategorii vlastně pojmenovat, tak jsem to udělala takhle obecně. Rozhodně nejlepším červencovým "zážitkem" bude obnovení přátelství s mou nejlepší kamarádkou téměř po dvou letech. Znamenala pro mě vždycky hrozně moc, navíc mi hrozně pomohla s mými černými myšlenkami (viz článek My thoughts lately).

Písnička

Musím se přiznat, že poslední dobou písničky hodně zanedbávám. Nevyhledávám žádné nové kousky, téměř ani nic neposlouchám a když už, tak ty písničky, které se v mém mobilu válí už 100 let. Nedávno jsem ale narazila na mého oblíbeného zpěváka z doby, kdy se objevil v seriálu Pretty little liars. Jde o Adama Lamberta, od kterého jsem neslyšela nic už dobré 2 roky a teď si mě písničkou Ghost town znovu dostal. Jedu ji pořád dokola! Taky to tak máte, když objevíte nějakou super písničku, nebo jsem jediná pošahaná? :D




A jací jsou vaši oblíbenci za červenec? Těším se na Vaše komentáře. :)





4 komentáře:

  1. Tu zmrzku jsem ještě nikdy neochutnala, ale strašně moc ji chci :D taky bych se v těch vedrech nejradši pořád cpala zmrzlinou :D
    Kafe zbožňuju, ale od té doby, co se mi z něho na dovolené udělalo strašně blbě jsem ho neměla a nechci ho vidět ani z rychlíku :D
    Ta knížka zní dobře :) Taky jsem plánovala přečíst něco z povinné četby, ale skutek utek :D Radši se teď věnuju Upířím deníkům :D
    Ghost Town je super :) Já teda teď hledám pořád nové písničky a stále nemám dost :D
    Užívej si prázdniny a napiš brzy zase nějaký článek :D I když všechny nekomentuju, všechno poctivě čtu, ale spíš na mobilu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je výborná, rozhodně jedna z nejlepších, co jsem kdy jedla. Bohužel ale mimo akci stojí 130 Kč, takže už jsem jí neměla příliš dlouho. :/
      To jsem také jednou byla ve fázi, kdy se mi z kafe VŽDY udělalo blbě, ale mně stejně pořád tak chutnalo, že se mi po 14 dnech špatně dělat přestalo. :D
      No to mi povídej, prázdniny a já přečetla 2 knížky z plánovaných 10. :D
      Děkuju! Jsem ráda, že se ti články líbí. :) A já to mám zrovna tak, všechno čtu, ale zřídka kdy si najdu čas komentovat, takže to naprosto chápu. :D

      Vymazat
  2. Takový článek se mi líbí. :) Začínám přemýšlet, že bych takové taky začala vydávat. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě se do nich pusť, já je zase hrozně ráda čtu. :D

      Vymazat

Děkuji Vám za každý komentář. :) Pokud již ale chcete něco kritizovat, prosím, vyjádřete se civilizovaně, ať si z toho můžu něco vzít a nemusím se kvůli tomu trápit. Na Vaše komentáře odpovídám tady na blogu. :)