pátek 10. července 2015

Podělte se i vy o svůj příběh


Zdravím vás dnes s poněkud netradičním článkem. Nebudu Vám tady nic vysvětlovat, nebo Vás motivovat k uzdravení, ale požádám o něco já Vás. Věřím, že se tu najde poměrně dost holek, co trpí PPP, což je také důvod, proč čtou mé články. Ať už jste zdraví nebo nejste, ráda bych Vás vyzvala k tomu, abyste zveřejnili anonymně váš vlastní příběh. Myslím, že všem čtenářům, co se momentálně topí v beznaději, by pomohlo přečtení si nějakých příběhů lidí, co svou nemoc dokázali porazit. Vám, co vyléčení nejste, by zase pomohla ta podpora. Je jedno, jestli máte blog a svůj příběh už jste zveřejnili, nebo jestli vůbec žádný nemáte, stojím o všechny Vaše příběhy. Slibuji, že nezveřejním Vaše jméno ani jakékoliv konkrétní údaje o Vás, aniž bych to s Vámi probrala a zeptala se. Pokud znáte blogy, které jsou na podobné bázi, jako ten můj, určitě hoďte do komentářů odkaz, abych je pak mohla zveřejnit a pomoct tak jiným najít inspiraci i na dalších blocích. 

Kdo má zájem, kontaktujte mě, prosím, na email (roxyshelp@seznam.cz). Děkuji. :)

2 komentáře:

  1. Ty si šikovná! :) Já mám jeden recept na blogu, a ten je skvělej, takže ti ho můžu jen doporučit ;) dělám podle něj pořád a zatím vždy vyšel na jedničku! :D ( i když vždy do něj strčím něco jinýho, než jindy :D)

    To je bezvadný nápad! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Je skvělé, že o problematice PPP někdo takhle otevřeně píše. Pročetla jsem skoro všechny Tvé články na tohle téma a musím říct, že jsou napsané opravdu skvěle a skrývá se v nich mnoho pravdy. Pokud má člověk tu možnost pomoci druhým alespoň prostřednictvím vlastních zkušeností předaných na internetu, je to úžasné :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za každý komentář. :) Pokud již ale chcete něco kritizovat, prosím, vyjádřete se civilizovaně, ať si z toho můžu něco vzít a nemusím se kvůli tomu trápit. Na Vaše komentáře odpovídám tady na blogu. :)