pátek 3. července 2015

Můj malý osobní update a jak to bude s blogem dál



Ahoj! Dneska mi začíná pětidenní dovolená, volejte všichni třikrát hurá! Musíte pochopit mé nadšení, v práci jsem teď byla pečená vařená - sobota, neděle, pondělí, středa, čtvrtek, pátek, sobota, neděle, úterý, středa, čtvrtek a to samé desetihodinové směny. Jsem totálně vyřízená, ale o to víc si teď vážím svého volna. Co to ale znamená pro vás? Více článku - minimálně se budu věnovat jejich případě a vymýšlení nových projektů. Možná uspořádám i nějakou giveaway, co byste na to řekli? Teď už ale k samotnému článku. 



Obecný update

Prázdniny si dneškem počínaje užívám plnými doušky. Po velkém nákupu mám plnou lednici a bříško, v mrazáku se mi chladí domácí ledová káva, na kterou jsem si včera v obchodě koupila i spešl sklenici - to aby to vypadalo dobře na instagramu, vedle sebe mám svého milovaného pejska a promočené tílko od vlasů, neboť jsem před chvílí vylezla z našeho nově zastřešeného obrovského bazénu. Škoda, že takový máme jen na chalupě. Zažívám prostě takovou typickou letní pohodu, kterou si samozřejmě po tak náročné práci zasloužím, žejo. Jak si zatím užíváte léto vy?
Jsem organization freak, takže momentálně plánuju program na celé prázdniny. Už jsem si i vypsala, jaké dny od kolika do kolika budu v práci, spočítala, kolik si vydělám, penízky, pojďte k mamince, a teď momentálně otravuju všechny kamarádky, abychom se domluvily na přesném termínu, kdy budu u nich a kdy ony u nás. Ano, úplně mě za to milují a jsou štěstím bez sebe, že po nich chci, aby mi potvrdily, že u mě budou 25. srpna. :D
Moje letošní prázdniny budou extra nabité, ale jsem za to hrozně ráda. Minulé jsem nic neplánovala ani nikde nebyla, protože moje jediná "kamarádka" byla ortorexie a ta mi nedovolila prostě někam jinam jet a nevědět, co a kdy tam budu jíst. Miluji to, že jsem se dokázala od své nemoci odprostit a cítím se teď tak volná a plná života.



PPP update

Myslím, že tohle některé z vás asi zajímá nejvíc a není se čemu divit, když jsem se rozhodla svůj blog zasvětit tématice PPP. Zdá se, že jsem přestala rychle nabývat na váze, neboť se vážím vždy na konci měsíce a teď na konci června váha ukázala 67,4, což je o 0,2 kg více než na konci května. Na to, že jím tolik, je to vcelku fajn. A moje hlava? Nebudu lhát, nejsem nonstop pozitivní člověk, který má po tom, co vyžere celou spíž a lednici skvělý pocit. Nejsem žádný optimistický jednorožec, který je perfektním příkladem pro všechny ostatní, protože se nepozastavuje nad tím, co snědl a jak vypadá. Jsou chvíle, kdy se koukám na své nafouklé, těhotné břicho a na celulitidu na zadku a stehnech a kdy bych si přála, aby mé tělo vypadalo jako před pár měsíci, ALE z 80% převládají ty světlé momenty, kdy se tlustá necítím vůbec. To nejdůležitější je stejně ale to, že ačkoliv mám zrovna temný moment, jím a nikdy se nesnažím se omezovat. Jím když mám hlad, jím když nemám hlad, jím, když jí ostatní, jím, když mám prostě chuť. Kdyby tělo energii v podobě jídla nepotřebovalo, neměla bych na jídlo ani pomyšlení. 
Snad jsem nezkazila vaší představu o tom, jak jsem kompletně uzdravená. Bohužel není nikdy vše na 100%, ale pracuje se na tom! :)



Blog update

Co se bude teď dít s blogem? Mám hrozně moc nápadů na články, sice nevím, jak je budu stíhat psát, ale určitě se máte na co těšit. V nejbližší době by měl vyjít článek o problémech s trávením, ukázky jídelníčků v mých jednotlivých fázích uzdravování a také připravuji delší fiktivní příběh s PPP tématikou. Také ode dneška zase začínám číst vaše blogy, což znamená konečně také nějaké komentáře! A v neposlední řadě jsem odpověděla na všechny emaily a hodlám to už tentokrát dělat průběžně, takže pokud máte nějaký delší dotaz tak na email roxyshelp@seznam.cz, kratší dotazy klidně na ask



Užívejte prázdniny a uvidíme se u dalšího článku!



4 komentáře:

  1. I tak jsi udělala obrovský pokrok 👍� kéž bych
    Kéž bych taky byla tak silná 😃 na články z období ppp se samozřejmě těším protože častokrát to člověku otevře oči a mě osobně to většinou nakopne ještě trochu zvětšit porce 😃 a ten fiktivní příběh je podle mě super nápad takže jen do toho 😃

    OdpovědětVymazat
  2. Těším se na články! :) Taky všechno strašně moc plánuju, ale vždycky to nakonec vyjde nějak jinak :D Závidím bazén, ten by se hodil :3
    http://fitlucy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. To snad ani nejde být pouze pozitivní a nikdy nemít ty těžké momenty.. Já si taky někdy přijdu tlustá, atd.. ale snažím se si to takhle nebrat. Na ten příběh se strašně těším! já jsem chtěla taky psát příběh o tom, jak jsem to všechno prožívala a cítila, tak vuidím.. nikam bych to nedala, jen pro sebe :)
    Jinak tyčinky kupuji v Brně v My foodu :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jů, těším se na ty jídelníčky, mě to vždycky zajímalo u těch lidí, co se léčí :)
    Taky plánuju celé prázdniny dopředu. Asi ne tak napřesno jako ty, ale plán, to musí být přece!

    http://myway-tofitness.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za každý komentář. :) Pokud již ale chcete něco kritizovat, prosím, vyjádřete se civilizovaně, ať si z toho můžu něco vzít a nemusím se kvůli tomu trápit. Na Vaše komentáře odpovídám tady na blogu. :)