pátek 24. července 2015

Get to know me #2



Zdravím všechny! Asi jsem hrozný narcis, ale tyto články mě prostě baví psát. :D Sama se vždycky divím, co za fakta o mně mě napadnou. Jak se vůbec dnes máte vy? Prázdniny letí jako zblázněné, co? Mně už konečně začínají pořádné prázdniny s minimem práce, podle toho, kolik jsem v ní trávila času do teď. Máte vy nějakou brigádu, nebo ji alespoň sháníte? :)
Dnešní díl bude čistě o knihách a psaní. :)


#21 Miluji knížky.
#22 Preferuji čtení tištěných knih a přála bych si mít plnou knihovnu svých oblíbených, ale mám čtečku a čtu především z ní, protože to ušetří hodně peněz.
#23 V knihkupectví bych byla schopná strávit hodiny.
#24 Mám kartičku do městské knihovny, ale téměř tam nechodím.
#25 Naposledy jsem v knihovně byla asi před rokem.
#26 Mám raději papírovou vazbu, než pevnou.
#27 Poslední knížka, kterou jsem si koupila, je Girl online za necelých 300 Kč, protože jsem ji nemohla sehnat v pdf.
#28 Momentálně čtu Girl online a je to po dlouhé době, co zase něco čtu.
#29 Hrozně ráda si čtu před spaním v posteli, protože se mi pak příjemněji usíná a vždy se na to čtení těším.
#30 Ráda si přečtu snad jakékoliv žánry - fantasy, milostné romány, komedie, detektivky, ale nejsem zrovna velký fanda sci-fi.
#31 Hrozně ráda píšu.
#32 Začala jsem psát asi v 7. třídě a můj první příběh byl o čarodějce.
#33 Napsala jsem už spoustu příběhů a některé z nich se staly i poměrně "slavné".
#34 Nejraději a nejčastěji píšu fantasy příběhy s nějakým romantickým (i neromantickým) románkem.
#35 Fun fact: Nejvíc si u mě lidé vždy chválili schopnost popsat erotické scény. :D
#36 Poprvé v životě píšu příběh s tématikou poruch příjmu potravy
#37 Chtěla bych se stát spisovatelkou, ale většinou nemám vůli příběh dokončit
#38 Vždy, když píšu, představuji si, jak by vypadal můj příběh zfilmovaný.
#39 Nikdy si dopředu neplánuji, co se stane.
#40 Mám tendence zabíjet hlavní hrdiny mých příběhů a psát smutné konce. :D



4 komentáře:

  1. Také miluju čtení, ikdyž je na něj čím dál méně času. ED story pravidelně čtu a myslím, že opravdu máš na to, stát se spisovatelkou! Takže jen tak dál a přeju ti hodně štěstí! :)
    Ještě bych se chtěla zeptat, jak jsi to měla se čtěním/psaním v období ED? Stále tě to bavilo, nebo jsi se nemohla na četbu soustředit a pořád myslela na jídlo?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc za tvou chválu, hrozně moc si toho cením. To, co napíšu, je vždy mou velkou součástí, takže mě to hrozně moc potěšilo. :)
      V době PPP jsem vůbec nepsala a četla jen povinnou četbu, když mi prostě nic jiného nezbylo. Bylo těžké se soustředit, ale vždy jsem knížku jakž takž dočetla, i když jsem po jejím dočtení vlastně nic nevěděla a musela se hodně "inspirovat" internetem. Na jídlo jsem myslela pořád, to je pravda...

      Vymazat
  2. Taky mám ráda knížky, s přítelem máma doma knihovničku. :) Knihy jinak než v papírové podobě nečtu.
    Radši než knihkupectví mám antikvariáty a mám hodně ráda takové knižní budky (nevím, jestli jsou jinde než v Praze), kam lidé odloží knihy, co nechtějí a ty si je můžeš vzít a v nejlepším nahradit jinou knihou. Přijde mi to super. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se mi ta čtečka stále trochu nelíbí, ale co se dá dělat, peníze za nové knížky nechci utrácet a navíc mám můžu číst v angličtině. :) Knižní budky u nás v Plzni vůbec nejsou, to mi mrzí. :( Ale slyšela jsem o nich.. :)

      Vymazat

Děkuji Vám za každý komentář. :) Pokud již ale chcete něco kritizovat, prosím, vyjádřete se civilizovaně, ať si z toho můžu něco vzít a nemusím se kvůli tomu trápit. Na Vaše komentáře odpovídám tady na blogu. :)