čtvrtek 9. července 2015

Get to know me #1


Zdravím všechny! Neuvěřitelné, že se už poslední týden hlásím každý den s jedním článkem, ne? No tak moc nejásejte, konec každodenních článků. Ne, dělám si legraci (tak trochu). Každý den články rozhodně nebudou, nevím, jak to budu teď stíhat, ale každopádně mé dlouhé volno od práce končí, tím pádem i čas ubývá. Teď ale k dnešnímu článku. Chtěla jsem, abyste se dozvěděli něco i o mně, normálnímu člověku, ne jen o té holce, co trpěla PPP. Doufám, že někoho z Vás tyto články osloví a nebudou Vás otravovat. :)


#1 Mé pravé jméno je Eliška a jsem s ním víceméně spokojená.
#2 Měla jsem se původně jmenovat Martina, ale bratr mě zachránil a přišel s Eliškou.
#3 Všichni mi říkají jinak, ve škole Eldo, v práci Elí, doma pro změnu Eli a Eliško mi snad říkají jen učitelé a jedna z mých nejlepších kamarádek. 
#4 Jakmile mě někdo osloví Elino, musí si to u mě ještě hodně dlouho žehlit. 
#5 Nemám ráda své příjmení, neboť je divné a skoro nikdo ho napoprvé nenapíše dobře a nebo ho trochu komolí. 
#6 Je mi 16.
#7 Narodila jsem se v prosinci a jsem tedy střelec.
#8 Popis střelce v horoskopu na mě perfektně do puntíku sedí. 
#9 Můj bratr je taky střelec, není tedy divu, že se pořád štěkáme a nedokážeme spolu vyjít. 
#10 Můj otec je kozoroh a je to taky znát, co pak teprve mamka aka plachá ryba má doma dělat se třemi horkými hlavami?
#11 Na předpovědi horoskopu ale nevěřím a tajně se směju těm, co jimi přímo žijí.
#12 Nevěřím ani výkladům z karet, ale i tak bych si je chtěla nechat vyložit. 
#13 Miluji zvířata.
#14 Mám doma 3 psi, králíka, osmáka, hrdličku a rybičky, ale věnuji se jen jednomu psovi a to tomu doopravdy mému z útulku. 
#15 Za celý život jsem snad měla doma každé zvířatko, co vůbec doma chovat jde.
#16 Miluji kafe a mohla bych ho pít doma (co jsem to zase napsala za kravinu?!) pořád. Většinou padne tak 1-3 šálky denně.
#17 Jsem ale dámička, takže ho nevypiji bez mlíčka a 2 lžiček cukru.
#18 Kromě kafe jsem ale také vyžívám v caru, čaji, kakau a horké čokoládě.
#19 Koupila jsem si tassimo, abych mohla doma pít i své milované latté a cappucino.
#20 Kapsle jsem si tak šetřila, že jsem si dávala maximálně 1 za 14 dní, a teď jsem zjistila, že mi za měsíc projde 5 celých balení, takže kafe z tassima piju každý den, aby se nevyhodilo. :D


Tak co, našli jste prozatím nějaké společné znaky? :)


3 komentáře:

  1. Jeeee kafe :D To bych taky mohla pít pořád :D Já jsem rak a taky na mě všechno dokonale sedí :D

    OdpovědětVymazat
  2. Já nemám tak hrozné příjmení, tedy.. myslím si to, ale pokaždé ho napíší špatně.: D

    OdpovědětVymazat
  3. Tak něco máme společného, ale třeba to s tím kafem vůbec.. mě prostě nechutná :/ :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za každý komentář. :) Pokud již ale chcete něco kritizovat, prosím, vyjádřete se civilizovaně, ať si z toho můžu něco vzít a nemusím se kvůli tomu trápit. Na Vaše komentáře odpovídám tady na blogu. :)