čtvrtek 30. července 2015

Červenec v kostce


Ahoj všichni! Jako jsem ve středu zveřejnila shrnutí dění na mém talíři za červenec, rozhodla jsem se shrnout dění i v mém životě. Doufám, že Vám deníčkové články nevadí, protože tato série článků bude jen o tom. :)



Červenec byl je a bude vždy můj nejoblíbenější měsíc vůbec (prosinec je v těsném závěsu). Je pořádné horko, prázdniny, dlouhé slunečné dny, ovoce, zmrzlina... Dobrých věcí na tomto měsíci je nespočetně, žádné špatné mě ani nenapadají. 

Můj letošní červenec se nesl i především ve znamení práce. Vždycky jsem chtěla mít letní brigádu, nikdy mě ale nenapadlo, že to bude nakonec pěkná otrava. Sice mám momenty, kdy se do práci i těším, ale pak to všechno zkazí píča manažerka. Omlouvám se za tak sprosté slovo, ale lepším ji prostě nedokážu definovat. Práce většinou sežere celý můj den. Vstanu v sedm, vyvenčím psa, nasnídám se, připravím se a je najednou deset hodin a já vyrážím do práce. Cesta na zastávku mi trvá 20 minut, cesta trolejbusem dalších 20 minut a zbývá mi akorát 20 minut na převlečení, ze kterých je většinou tak 10, protože než tam dojdu, než dostanu klíče... no, znáte to. Pak pracuji 8 hodin a odcházím domů v 7. 20 minut čekám na trolejbus, 20 minut jedu a 20 minut jdu, takže jsem doma až zase za další hodinu. Většinou se tak maximálně zmůžu na to, abych vyžrala celý dům, což mě vyčerpá ještě více a usnu jako neviňátko. Hrozně zajímavé dny, co? A pak se divím, že mi ty prázdniny tak utíkají. 


S prací jdou ale ruku v ruce naštěstí peníze, tím pádem i nákupy. Než jsem měla brigádu, utratila jsem ze svého tak 500 Kč měsíčně maximálně. Od té doby, co mám brigádu, už jsem utratila 5.000, ups. Nakupuji oblečení, kam také padne dost peněz, ale nejvíc jsem zatím dala do zařizování mé nové kanceláře. Už mám vymalováno, podlaha už je taky koupená, stůl a nějaké kousky nábytku taktéž. Teď už jen nakupuji věci jako lampy, sedátka, doplňky, kancelářské potřeby a podobně. Hrozně se těším, až to bude hotové, protože tam se bude učit a pracovat jedna báseň. :)

Tahle je jak ze snu!

Ve volném čase jsem byla buď na chalupě, nebo s přáteli. S mojí spolužačkou alias nejlepší kamarádkou no. 1 jsem příliš času netrávila. Bydlí hodně z ruky a musím se přiznat, že mě tyto prázdniny pěkně štve, tudíž nemám ani nějakou přehnanou chuť trávit s ní volný čas. S mojí bývalou spolužačkou alias nejlepší kamarádkou no. 2 jsem také neměla moc příležitostí se sejít, protože také pracuje a skloubit naše směny je nadlidský úkol. Vždycky prostě buď mohla ona, nebo já. Naštěstí ke mně jede v srpnu, tak se užijeme ažaž. S mojí nejlepší kamarádkou všech dob jsem se dala znovu dohromady. Nikdy jsem neměla kamarádku jako byla ona. S ní jsem byla naprostý blázen, šťastná, plná života... Má PPP a škola nás rozdělily, ale tenhle měsíc jsme se po roce a půl konečně viděly a bylo to jako dřív. Bohužel nemám moc času, ale jakmile jo, trávím ho s ní. Příští týden jedu zase já k ní, takže už se nemůžu dočkat. Máte také vy kamarádku, se kterou se cítíte doopravdy šťastni? 



Tento měsíc jsem také strávila generálními úklidy. Nevím, kde se ve mně zničehonic vzala neuvěřitelná touha vysmýčit celý dům. Všichni z toho ale měli velkou radost, já vím, jsem ta nejvzornější dcera na světě. Kromě toho jsem se snažila věnovat i svojí fence, co nejvíce to šlo. Bohužel je na mě vždy v pracovní dny naštvaná, protože s ní vůbec nejsem, ale v normální dny se to zase dá do pořádku a jsme zase nejlepší kamarádky ever. Ona je moje největší zlato a už teď mám pocit, že její smrt jednou také nepřežiju... Přemýšlím nad tím, že si nechám vytetovat pod lopatku její jméno, protože pro mě hrozně moc znamená a stejně, jako jsem zachránila život já jí, zachránila život ona mně, protože bez ní bych se z PPP nikdy úplně nevyléčila.


Jakými body by jste shrnuli Váš červenec vy? Těším se na Vaše komentáře. :)



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám za každý komentář. :) Pokud již ale chcete něco kritizovat, prosím, vyjádřete se civilizovaně, ať si z toho můžu něco vzít a nemusím se kvůli tomu trápit. Na Vaše komentáře odpovídám tady na blogu. :)