sobota 13. června 2015

Co je u mě nového?


Ahoj! Fanfáry prosím, jedna puberťačka si vzpomněla, že má vůbec blog. Je to tak měsíc, dva, tři, co jsem se naposled ozvala a oznámila, že jsem zpět? Omlouvám se, ale vždycky, když jsem rozklikla nový článek, nějak jsem se nedonutila ho dokončit. Lenoch no. Navrátit doufejme jsem se rozhodla tímto článek, abych vás jaksi uvedla do mé momentální situace. Mimochodem, jsem již natolik v pohodě, že jsem připravená se o ED recovery (léčení se z PPP) otevřeně mluvit, takže jestli máte nějaký nápad či otázku, o čem byste si chtěli přečíst článek, napište do komentářů a udělám vše proto, abych se donutila ho dopsat. Možná taky dopíšu ten o problémech se zažíváním, haha. 

1. Škola

Tento půl rok zase utekl jako voda. Přijde mi to jako včera, kdy jsem přišla do prváku a řekla si, že se nikdy nedočkám konce. No, konec prváku je tady dřív, než jsem vůbec stihla mrknout. Skoro celý rok jsem se těšila na víkendy, radovala se z každého volna a pobytu doma a teď, když už jsou prázdniny za rohem, začalo se mi v ní líbit. No prostě typická já, nikdy nejsem spokojená s tím, co zrovna v danou chvíli mám. Známky už mám skoro uzavřený a předpokládám, že to bude jedna vynucená dvojka (to je tak, když tam máte 3 jedničky, ale musíte si dát z posledního testu 5, aby vám to zkazilo průměr), abych nemusela zase viset na nástěnce jako jedničkářka. Nesnažte se mě pochopit, asi to nemá cenu. :D

2. Práce

Ano, ano, čtete dobře. Konečně jsem si sehnala práci. Celou dobu jsem si jen stěžovala, že nic nemám a že mě určitě nikdy nevezmou, ale ani jsem se o nic nepokoušela. Pak jsem pocítila opravdovou potřebu peněz a šlo to samo. Druhý den jsem už dostala smsku a započala život s tisícovkami na účtu a v peněžence, nebo jsem si to spíš tak vysnila. Teď mě napadá, že bych se s Vámi mohla podělit o zkušenosti, jak jsem si práci hledala, jak jsem si udělala životopis, jak proběhl pohovor apod. Co myslíte? Každopádně místo toho, abych prázdniny proseděla na prdeli za počítačem, je prostojím na nohách za pokladnou. A to se vyplatí!


3. Nový psí kamarád

... jestli se ještě dá říct nový. Máju jsem si adoptovala 6. března z útulku. Co mě k tomu vedlo? Vždy jsem hrozně chtěla mít pejska z útulku, protože jsem chtěla pocítit tu věrnost a vděčnost, kterou vám mohou dopřát jen psi, kteří si opravdu něco zažili. Pro Máju jsem si jela do Mariánských lázních. Hned se na mě pověsila a doslova jsme se staly nejlepší kamarádkami. Chodí za mnou všude, opravdu všude. Její pravidlo je být ode mě maximálně dva metry. Nejdřív jsem si myslela, že jí to přejde, ale zjevně si nemůže pomoci. Chudinka si v životě už musela také vytrpět své, je slepá na jedno oko - je to po úraze, dost možná jí někdo silně praštil do hlavy. Chlapů se bojí a na všechny mužské členy naší domácnosti štěká vytrvale dodnes, ty kousance vypustíme, jo Májo? Mája mě vytáhla z nejhoršího a díky ní jsem zase tou holkou, kterou jsem byla před PPP. Vysála ze mě všechnu tu negativní energii. Ani jsem si to neuvědomila, než mi mamka se slzami štěstí v očích řekla, že Máje nikdy nepřestane být vděčná za to, že mě přivedla zpět. I mně slzička ukápla...
Ještě chci na závěr tohoto odstavce říct, abyste se nebáli vzít si pejska z útulku. Není to žádné porušené zboží, to pouto, které si s vámi vytvoří, je k nezaplacení. Ano, mít pejska od štěňátka je také krásné, ale v mém případě se to nevyrovná s dobrým pocitem, že jsem dotyčnému pejskovi změnila život a že beze mě by se ještě teď možná krčil v kotci. Máte také někdo zkušenosti s psí adopcí?


4. Yay, England!

Zítra si to už pofrčím autobusem s nejlepšími přáteli do Anglie, co bych mohla chtít víc? Byl jste tam už někdo? Já se nemůžu nedočkat, do Anglie jsem se chtěla podívat už snad od malička. Je to jedna ze zemí, které mě lákají k budoucímu živobytí. Tento krátký zájezd je tedy až nekřesťansky drahý, ale jsem si jistá, že bude stát za to. Ubytování v hostitelské rodině se tedy trochu obávám, má s tím někdo zkušenosti? Uvítám cokoliv takhle chvilku před odjezdem! :)
Článek samozřejmě následně bude, i když bych u něj měla vypustit únavou duši!



Myslím, že jsem stručně shrnula vše, co jsem chtěla oznámit. Snad jste si článek užili alespoň tak, jako já jeho psaní a budu doufat v to, že se naplno vrátím k pravidelnému blogování, když už jsou ty prázdniny. Pro zatím se mějte krásně a myslete na mě, až se budu procházet po přeplněném Londýně a dalších městech Anglie. :)










7 komentářů:

  1. Konečně o tobě zase slyšíme ;) Prý vynucená dvojka, radši to nechci chápat :D Práce za kasou? Občas to může být zábava, asi jako provázet v jeskyni (ano ano.. :D) Já se psů bojím, takže bych si žádného adoptovat nemohla. Ale kočičky mám obě z útulku a jsou prostě... perfektní :) V Anglii jsem nebyla, ačkoliv je na mém travel seznamu :D Nevím teda jak v Anglii, ale já měla doteď s hostitelskými rodinami jen štěstí, snad to vyjde i tobě :) Doufám, že o zájezdu pak napíšeš článek :)

    http://myway-tofitness.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. No tak tu Anglii ti teda závidím:) jak ráda bych se tam podívala! užívej si ji! a gratuluju k práci :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, jsem moc ráda, že jsi zpět a těším se na další články :). A rovnou bych měla dotaz: Snažím se dostat z anorexie a jím přibližně 1800-2000 kcal. Pár kil jsem sice přibrala,ale dost to trvalo a váha se už nějaký ten týden nehýbe :/. Mám teď bmi kolem 12,6 a vyřadila jsem na radu doktorů veškerý pohyb, až na pomalé procházky (mx 30 min.). Zajímalo by mě, kolik zhruba kcal jsi příjmala v období pp? Myslíš, že bych měla podle MM navýšit až na 3000? Upřímně řečeno z toho mám dost strach, hlavně že začnu přibírat rychlostí blesku (nemáš s tím zkušenost?), zpanikařím a zase do toho spadnu :/. Taky mi příjde tohle omezování pohybu trochu přehnané, co si o tom myslíš? :)
    Děkuju a promiň za to mega množství otázek, prostě by mě to zajímalo od někoho, kdo si tím sám prošel (a za to máš taky můj velký obdiv!) :)
    Užij si to v Anglii :)

    OdpovědětVymazat
  4. Paráááda! Už se těším na články! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Super, že jsi zpět ! Na články se moc těším ! A Anglii ti tiše závidím ! :D

    http://lucyshealthylifestyle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Moc děkuju za tvůj komentář! :) stále mám někdy takové chvilky, kdy se mi třeba nelíbí jak vypadám atd,.. ale ty jsou minimální. snažím se je, co jevíc omezit a být jen štastná :)

    OdpovědětVymazat
  7. moc ráda si přečtu o tvé cestě z PPP :)
    aktivní práce je určitě lepší, než sezení v kanclu, máš to super :)
    to s pejskem je krásné, jsi fakt dobrá duše, také bych si chtěla pejska z útulku vzít, bohužel nemůžu kvůli mamce zatm :(
    a Anglii si užij, já osobně nikdy nebyla, ale kámošky ze třídy v rodinách bydlely a v pohodě, některé byly i nadšené, ti Angličané, co si berou lidi domů, jsou prý vždy fajn a pohostinní :ú

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za každý komentář. :) Pokud již ale chcete něco kritizovat, prosím, vyjádřete se civilizovaně, ať si z toho můžu něco vzít a nemusím se kvůli tomu trápit. Na Vaše komentáře odpovídám tady na blogu. :)