pondělí 9. února 2015

Ukázka z jídelníčku XI.


Ahoj! Koukám, že tu článek s fotkami jídla nebyl už věky, tak jsem usoudila, že je dnes řada právě na něj. Ze soustředění jsem se vrátila s několika modřinami a kromě nich i s chřipkou, to znamená válení šunky doma. Já se tak ráda válím, achjo, já jsem divná. :D Do školy půjdu až v pondělí, což je super. Už se ale stejně vidím, jak ve středu budu nadávat, že je mi blbě a že nemám co dělat. O soustředění se zase vykecám v měsíčním shrnutí. OMG už jím dostatečně skoro měsíc! Fanfáry, prosím! Pokud chcete fotky porovnávat i s jídelníčkem, najeďte si na shrnutí 2. a 3. týdne. :) Teď už se ale vrhneme na to jídlo.

 Časopis F.O.O.D si kupuji už pravidelně. Vždy netrpělivě čekám, až bude další číslo v prodeji, protože tam jsou skvělé recepty a baví mě si ho i jen tak pročítat a prohlížet. Ve vánočním díle byl recept na tvarohový závin, ale čas byl až minulý týden. Řeknu vám tedy, že byl fenomenální! Měla jsem ho i jako druhou večeři, svačinu, zákusek po jídle... No, prostě byl výborný. Těsto se s tím listovým z krámu nedá ani porovnávat. Jaký štrůdl máte nejraději vy?


Tahle královská snídaně byla to ráno po návratu z hor, kde jsem se pořádně rozežrala. Ale kdo by se mi divil, neznám moc lidí, co odolají švédskému stolu. :D Mamka napekla "svatební" koláčky, takže jsem si na ně ještě dala malinko marmelády, přidala k nim čokoládku a datle a první ze 3. chodů byl hotový. 2. chod byl čokoládový pudink a 3. chod ovesná kaše s banánem a PB. Miluju takové snídaně.


Fazole miluji, ale nedělají mi moc dobře, tak se je snažím zařazovat jen občas. Vypozorovala jsem ale, že když si je dám k obědu a ne k večeři a hodně se napiju, neudělají se mnou vůbec nic. Nejraději je jím jednoduše s volským okem, kyselými okurkami a chlebem, který je tady potřený asi linessou.


Míchaná vajíčka jsou moje slabost. Vážně, neznám lepší jídlo na večeři. K snídani se u mě na stole neobjevují, protože jsem na sladké. Udělala jsem si je ještě s balíkem mražené zeleniny a oboje zavalila kečupem - závislost. Abych nejedla ty vajíčka jen tak, udělala jsem si k nim ještě 2 topinky, které jsem potřela veselou krávou.


Tohle je školní snídaně. Důkaz toho, že mi už nevadí si trošku přivstat, abych si udělala hody. Ovesná kaše s holandským kakaem, 3 chleby s PB a marmeládou a pomeranč. S plným bříškem se do školy v tom mrazu hned chodí líp. Navíc teď, jak jím víc, mi už není taková zima, takže je to úplná pohoda. :)


Houby a speciálně žampiony naprosto miluju. Našla jsem si na internetu recept na kuřecí plátek pečený právě se žampiony a lučinou a to by bylo, abych to nevyzkoušela. Dobré to bylo moc, ale nesplnilo to mé vysoké očekávání. Každopádně to ale bylo příjemné zpestření oběda. :)


Tohle je asi první polovina večeře. Vždy, když mám tanec/tenis, tak si dělím večeři na půl, protože kdybych jí snědla celou, bylo by mi blbě. Takže tentokrát to bylo zase 500 gramové balení rajčat a kupodivu salám, po kterém teď přímo toužím! A to jsem ho nikdy neměla moc ráda. Když si ale o něj tělo říká, něco na tom bude, tak to nebudu lámat přes koleno. Lžičku máslíčka určitě poznáte. 


Snídani do postele, prosím! Víkendové snídaně za světla jsou libové, obzvlášť když jsou v posteli. Uvařila jsem si kašičku a pro lepší den na ní udělala z marmelády smajlíka, protože den se začíná s úsměvem. V druhé misce je jogurt smíchaný s nastrouhaným jablkem, skořicí, dobrou vlákninou a goji. Moje oblíbená kombinace. 


Tohle je další první polovina večeře. Nuda, nuda. 1/2 korn bagety zase s tím salámem, šunkou a sýrem, instantní nudle kung pao a talíř zeleniny. 


Prosím pozor! Tohle byla ta nejlepší kašička, kterou jsem kdy jedla. Proč? Protože byla vařená v jahodovém sójovém mléce, které provonělo celou kuchyni. Jestli vás ještě nenapadlo uvařit kaši v ochuceném sójovém mléce, už víte, co musíte zkusit. To ferrero se na ní navíc ještě tak dokonale rozteklo a ten banán... NEBE V HUBĚ.


Nebe v hubě no. 2 aneb výlet do crosscafé. Možná jsem buran, ale crosscafé je prostě moje nejoblíbenější kavárna. Sice je tam draho, ale kde není? Musela jsem zkusit nové perníkové latté a nezklamalo mě vůbec! Jaká je vaše oblíbená příchuť? Já zkusila zatím jen banán a kokos. A ten mrkvový dortík byl bezkonkurenční. Pravda, ještě předtím jsem nikdy mrkvový dort neochutnala, ale jestli chutná jinde ještě líp, chci ho! Dala bych za něj i víc než 40 Kč, jak byl dobrý. A jaký je váš oblíbený crosscafé dezert? 


Žádná snídaně pro troškaře. Snídat se má pořádně po tak dlouhém nočním půstu a mě to moc baví dodržovat. V poslední době jsem se ale dost fixovala na tousty s PB a jelly, jak můžete vidět. Na druhou stranu ale alespoň střídám další chody snídaně, takže to vlastně ani tak nevadí. U toustíků jsou 2 bíle schogetten, v misce dobrá vláknina s jogurtem a na talířku banán s pomerančem. 


Jednou jsem takhle necelou hodinu po obědě dostala hlad. Zpočátku mě to vyděsilo, protože jsem oběd měla dost velký, ale pak jsem se tomu poddala a to rovnou formou fear foodu - sušeného ovoce. Nevím, co mi na něm tak děsí, ale je to hrozné! Tolik bych si ho dřív nikdy nedala, ale potřebovala jsem se postavit strachu a dala si celou menší misku datlí, sušených meruněk a rozinek. K tomu jsem si ještě dala můj oblíbený tiramisu tvaroh s jogurtem. 


Miluju své snídaně a nemůžou mě omrzet. Navíc se nespokojím například jen s chlebem s marmeládou, nebo miskou ovesné kaše či cereálií. Musím mít několik chodů, abych uspokojila náročné chuťové buňky. Toto ráno padla řada na mega nálož chocapic s mlékem, banán s burákovým máslem a dva chleby s marmeládami. Cereálie mě už vůbec neděsí, jsem ráda, že jsem se tomu strachu postavila. Teď už ani neřeším, zda padne miska na snídani, po obědě nebo na svačinu. Naslouchám svým chutím. 


Maminčin nedělní oběd byla pečená kuřecí stehýnka s bramborovou kaší. Že jsem si pochutnala je slabé slovo! Bramborová kaše je teď moje nová láska a miluji cokoliv pečeného - především kuřecí stehýnka. 


Další večeře a další 3 míchaná vajíčka. Ze 2 by mi nestačily a kdybych snědla 4, bylo by to moc bílkovin a těm se snažím vyhýbat, co to jde, takže se musím spokojit se 3. Zase s kečupem spolu s pořádným krajícem chleba s mexickou pomazánkou. Omnomnom. 


Jednou se člověk zbaví závislosti na cereáliích a žere je pořád. :D Achjo, když oni jsou tak vynikající. A to kakaové mléko z nich je pak bezkonkurenční. Jsem zvědavá, kdy mě omrzí. K nim ještě padly 2 tousty s PB a marmeládou a pomeranč.


Mega odpolední svačina aka obrovský hlad 2 hodiny po obědě, proč ne. To nejlepší, co jsem se ale naučila, je ovládat se hladem a chutěmi, takže jsem vůbec neřešila, jestli 2 chleby nejsou moc, jestli si ten pomeranč radši dávat nemám či si vzít místo pudinku bílý jogurt. Tělo mi řeklo jasně, co chce, a já mu to dala, tečka. 2 krajíce chleba s mexickou pomazánkou, alpro pudink a pomeranč.


Burákového másla není nikdy dost. :D Všude vidím fotky kaší "s překvapením", takže jsem neodolala a musela jí zkusit taky. Do misky jsem na dno flákla čokoládu, následně tam vylila horkou kaši a ještě dala jednu kostku na vrch s PB. Všechno se rozteklo a chutnalo to božsky! Jedna z nejlepších snídaní. 


Obyčejná a lehká svačinka v podobě horkého ovoce s bílým jogurtem a kokosem. Tuto kombinaci budu muset zařadit častěji! 


A úplně na poslední fotce tu jsou špagety s rajčatovo-bazalkovou omáčkou a sýrem. Další fear food, které jsem pokořila s úsměvem na rtech. Už se ten seznam obávaných jídel celkem slušně pročišťuje, za chvíli se nebudu bát vyloženě ničeho, jupí jej!






























16 komentářů:

  1. Jde vidět, že už se jídla tak nebojíš. Ty porce jsou úžasné! :) Můžu se zeptat, jestli i po takové snídani ještě svačíš ? :D Krásné fotky! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! :) Když snídám v 7, tak mívám ještě velké svačiny, když déle, například v 9, tak už rovnou obědvám. :)

      Vymazat
  2. je vůbec někdo, kdo nemá chřipkuu?
    štrúdly miluji všechny :D
    a cereálie taky zbožňuju už od dětství a snad nikdy se jich nepřejím :D
    super, že seznam obávaných jídel se krátí, za chvíli už na něm nebude nic! držím palcee!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mě zaráží, jak jsou všichni nemocní. Jak má být pak člověk zdravý, když na něj pořád někdo něco prská. :D Už se těším, až bude seznam prázdný, děkuju moc! :)

      Vymazat
  3. Tyhle clanky mam nejradsi. Z tech tvych vyzaruje navic skvela pozitivni nalada a zaroven me to dokaze ohromne povzbudit v mem vlastnim boji. Mam radost, ze se ti dari a moc diky. Jen tak dal :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem moc ráda, že tě článek bavil a že můžu alespoň trochu pomoci. Děkuju mockrát! :)

      Vymazat
  4. Upřímně jsi jeden z mála lidí u kterých mě baví číst i ty "řečí" kolem a nejen koukat na jídlo! :D jsi prostě skvělá :3 jde vidět, že to myslíš vážně! :) jen tak dál!!
    mě teda salám nechutná vůbec :D fuj. Crosscafe bohužel v našem zapadákově není a mrkvový dort jsem ještě nikdy neměla :( ale až budu zase v Brně chci jít do starbucksu a tam těch 70 kč obětovat pro jednoho krasavce_!:D
    Mě teda kašička ráno uspokojí velmi!:D a s vajíčkama mám stejný problém. Jsi na tom ještě líp, já mám jen 2:( to je jak jednohubka :DD a kaše s překvapením mě velmi zaujala.. taky si někdy převápko udělám! :D a mám úplnou krizi :/ už vidím dno máslíčka!!!! umírám:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty mi lichotíš. :) Já salám taky vždycky nesnášela, i ten smrad, ale prostě zničeho nic mě na něj popadla chuť. Nechápu. :D Ten ze starbucks bych si taky tak dala! Bohužel v Plzni žádné není. :( Udělej, je to fakt luxusní, jak se tam to překvápko rozteče. :) Já si vždy kupuji máslíčko tak, abych hned, jak dojde, otevřela další, takže mě nikdy nemrzí, když vidím dno. :D Ale chybí mi to z lidlu, teď mám takové, co se dá jíst jen s něčím a ne lžičkou, protože je jinam docela hnusný. :D

      Vymazat
  5. Všechno vypadá skvěle :( ted jsem dostala velkou chutˇna míchaná vajíčka! :D

    OdpovědětVymazat
  6. ty bydlíš až v Plzni? :/ To je škoda, že jsme od sebe tak daleko :( Já bydlím kousek od Brna no.. Já si taky vždy kupuju máslíčko do zásoby, ale ted čekám na americký týden a ten furt ne a ne přijít.. Už mám z M&S :D
    Pro mě to s těma rybama byl šok! :D ale zvykneš si...

    OdpovědětVymazat
  7. Nebe v hubě, to je krásná věta :D, zase po delší době jsem se zasmála, takže díky :). Máš krásně nafocené jídlo, u mě to vždycky chutná mnohem líp, než vypadá. Já jsem ještě nezačala jíst dostatečné množství jídla, vím to o sobě, ale nemůžu si pomoct :/ mám potom špatný pocit, jako bych podváděla, ale zase jíst (nedej bože) pod svůj bazál je taky katastrofa, takže jsem teď v lehkém bermudském trojúhelníku :D. Nicméně (už jsem se vykecala :D) chválím a víc takových článků :)).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, děkuju mockrát. Pokus se ten strach překonat! Pro mě to ze začátku bylo tak těžké a teď už skoro ani nebojuju. Časem se to o dost zlepší. :) Budu se snažit, bohužel teď focení jídla trochu flákám, tak uvidíme. :)

      Vymazat
  8. Chjóó...já nevím, co ti na to napsat. Asi jen to, že jsem z toho dostala šílenej hlad a už chci snídani! Aú! :D
    Když vidím, jak si to jídlo užíváš, tak si taky přeju přibírat :D
    Chleba s Pb a Jelly je prostě nejlepší, taky jsem dneska měla :)
    Tu mexickou pomazánku mám teď doma taky. Ještě jsem ji neotevřela, ale vypadá dobře. Chutnala ti? :)
    Ty tvoje vícechodové snídaně jsou perfektní. Taky mám ráda, když si můžu dát pořádnou snídani a kdybych nevěděla, že mě ráno v kuchyni čeká spoustu jídla, vůbec bych z té postele nevylezla, protože by to nemělo žádný smysl :D

    http://kuchtimeslaskou.blog.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za každý komentář. :) Pokud již ale chcete něco kritizovat, prosím, vyjádřete se civilizovaně, ať si z toho můžu něco vzít a nemusím se kvůli tomu trápit. Na Vaše komentáře odpovídám tady na blogu. :)