středa 11. února 2015

Tvarohová buchta s ovocem


Dnes se poněkud netradičně hlásím s receptem. Ačkoliv bych recepty ráda přidávala častěji, nemám jich tolik a většinou jsem i líná je přidat. Tahle buchta mi ale tak chutnala, že neodolám, a musím se s vámi o recept podělit.



Ingredience:

Těsto:

2 vejce
350 g mouky (já dávala hladkou a polohrubou půl na půl)
hrnek cukru
250 ml slunečnicového (kokosového) oleje
200 ml mléka
3/4 kypřícího prášku do pečiva

2 lžíce holandského kakaa
5 lžic mléka

Tvarohová náplň:

250 ml mléka
500 g tvarohu
1 vanilkový pudink
3 lžíce cukru
1 vanilkový cukr
2 vejce

ovocný kompot

Postup:

Všechny ingredience na těsto (kromě holandského k. a 5 lžic mléka) pečlivě promícháme a velkou část těsta vylijeme na máslem vytřený plech. Zbytek těsta smícháme s holandským kakaem a 5 lžícemi mléka. V další nádobě smícháme všechny ingredience do náplně. Nelekejte se, že je náplň tak tekutá. Vylijeme ji na těsto a následně "rozházíme" tmavé těsto po celém plechu. Otevřete ovocný kompot, já použila broskvový, a rozprostřete ho po plechu. Pečte cca 30 minut na 180 stupňů. 


Buchta byla velmi snadná na přípravu, nemusela jsem dokonce ani jít nakupovat, protože je dělaná z dobře dostupných ingrediencí, takže jsme všechno měli doma. Tvarohová náplň jí krásně zvláčňuje, takže to není žádná "dusivá" buchta. Všem moc chutnala, především mně. K svačince jsem si dala 12 kusů, tedy ještě jednou takovou dávku, co vidíte na talíři. Byla to zhruba polovina plechu, takže vidíte, jak byla neodolatelná. :)




6 komentářů:

  1. vypadá moc dobře!!:) já když už něco peču tak se snažím o takovou tu zdravější verzi :D (určitě víš co myslím), baví mě to více než péct klasické :D u těch klasických je totiž jasný, že budou dobré, ovšem vytvořit něco dobrého z fazolí.. to je teprve výzva!:D

    Na jaře chci taky pravidelně běhat :) je to super relax, snad se mi třeba za ty 3 měsíce podaří uběhnout aspon ty 4 km bez přestání:)

    OdpovědětVymazat
  2. milujem ovocné a tvarohové koláče ! :)
    pozývam ťa na moju giveaway :) COLORFUL THOUGHTS KAWAII GIVEAWAY !

    OdpovědětVymazat
  3. Proč jsi smazala článek se čtvrtým týdnem? :( Jsem se těšila, že si ho přečtu. Budeš ho přepisovat?

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za každý komentář. :) Pokud již ale chcete něco kritizovat, prosím, vyjádřete se civilizovaně, ať si z toho můžu něco vzít a nemusím se kvůli tomu trápit. Na Vaše komentáře odpovídám tady na blogu. :)