středa 4. února 2015

Třetí týden


Ahoj všichni! Zase přidávám týdenní shrnutí ještě o další den dřív, než bych měla. Zítra totiž odjíždím na soustředění, jupí! Za to přísahám, že shrnutí 4. týdne přijde opravdu až příští pátek. Nemůžu se dočkat, přece jen to bude takové jubilejní. Měsíc ode dne, kdy jsem se rozhodla zatočit se svou PPP. Není to skvěle? Ani bych nevěřila, že to tak dlouho vydržím, ale.... Počkat! Tohle povídání si nechám až na ten pátek. :)



Neustále bojuju s tím, jak uvést článek. Ach jo, múzo má, kde jsi?!
Tato týdenní shrnutí hrozně ráda píšu. Ty předešlá jsem si znovu ještě nečetla, ale plánuju to až po tom měsíci, abych viděla pokroky. Jsem si ale jistá, že tam jsou a poměrně dost velké. Nedávno jsem slyšela, že vyléčení z poruchy trvá v průměru 7 let. Nevím, co je na tom pravdy, ale já budu tímhle tempem v pohodě o dooost dříve. Také se vám to číslo ale zdá nějaké divné? 
V neděli (protože bylo 1. a to se pak dobře pamatuje) jsem se rozhodla zvážit. Nejdřív jsem se 10 minut opravdu přesvědčovala a ujišťovala, jestli jsem připravená. V hlavě mi probíhaly dobré zmatky, ale na váhu jsem šla s čistým svědomím. Přibrat přece potřebuji, tak proč bych se měla bát, že uvidím větší číslo? Spíš bych se měla bát, že uvidím stejné číslo. To jsem ale samozřejmě neviděla. Čekala jsem váhový přírůstek 2 kg, ale bylo to jenom 1 kg. Není to tak dávno, co bych se z kila navíc zbláznila, raději se ani nenasnídala a letěla na rotoped. Tyto časy jsou už doufejme nadobro pryč a se mnou vyšší číslo nic neudělalo. Musím pochválit svou hlavu za to, jaký pokrok udělala. Vážím tedy teď 57,4, ho ho ho.




Co se týče jídla, porce jsem zase zvýšila. Dřív se mi zdály ty z prvního týdne hrozně velké, teď mi přijdou malé. Další zajímavý úkaz toho, jak si se mnou hrála moje psychika a jak zkreslené jsem měla představy o tom, co jím. Některé dny jsem měla vskutku masivní jídelníček, za to některé jsem porcemi zbabrala. Rozhodně mám teď větší výčitky z toho, když jídla sním málo, než když ho sním "moc", což je ale svým způsobem také pokrok, takže jej. Ovesnou kaši si teď vařím jenom v mléce. Fuj, jak jsem tu z vody vůbec mohla jíst, když jsem mohla místo ní mít tohle nebe v ústech. A to jsem si myslela, že mi ta z vody chutná. Závislosti na rajčatech jsem se stále nezbavila. Vím, že bych měla jíst méně, abych se tím nezaplňovala, ale do svého žaludku natlačím vše, takže proto je opravdu nejím. Mám je jen hrozně moc ráda a když vidím tu půl kilovou pikslu, nedokážu jim odolat. Na stejné bázi je to pro mě s brambory. Snažím se je jíst méně, abych taky ty přílohy někdy střídala, ale pak si o ně stejně řeknu, protože si je s masem prostě vychutnám víc než rýži. Objevila jsem ale novou lásku, bramborovou kaši. A teď fanfáry, prosím! Už nemám strach z cereálií, vůbec! Znovu jsem se zamilovala do svých chocapiců a dokážu si jich nasypat plnou misku, mlékem zalít až po okraj a opravdu si je užít i přes to, že jsem si jich nenavážila 30 g a nezalila 125 ml mléka. Odprostila jsem se od "času na jídlo". Když nemám hlad přímo v 15.00, tak se prostě najím déle, nebo naopak si po půl hodině po obědě jdu udělat kafe s plnou hrstí sušenek, které si do něj namáčím, protože tak mi chutnají nejvíce. Sladký zákusek po večeři? No problem. Večeře před spaním? No problem.



Jak teď na to koukám, udělala jsem tento týden hrozně moc pokroků. Než jsem to začala všechno psát, myslela jsem si, že můj jediný pokrok je kaše v mléce. Děkuji vám všem mockrát za ty přenádherné, povzbuzující komentáře! Konec konců mě baví psát mé dojmy a poznatky hlavně kvůli nim. :D Vaše články čtu po večerech, bohužel nemám čas na to, abych je okomentovala, ale slibuji, že až se vrátím ze soustředění v neděli, okomentuju všechno, co vyjde! Stejně tak začnu odpovídat na všechny komentáře pod články. Vaše podpora je něco úžasného, takže pro vás udělám zase já něco na oplátku. :) Kdo chce, může si mě přidat na instagramu, poslat mi dotaz na ask, nebo pokud je delší na email roxyshelp@seznam.cz. Snažím se odpovídat do dne, ale doufám, že chápete, že mi to občas nevyjde. :) 

Jídelníčky

Čtvrtek 29.1. 

Snídaně: ovesná kaše v mléce, PB, ferrero rochere 
Svačina: tvarohová aktivia straciatella, 2 tousty zapečené se sýrem a šunkou
Oběd: celozrnné špagety, rajčatová omáčka, sýr
Svačina: cappucino, kokosové sušenky
Večeře 1: 4 menší plátky chleba s francouzskou rostlinnou pomazánkou, 500 g rajčat
Večeře 2: cottage, 4 lžičky marmelády

Pátek 30.1.

Snídaně: ovesná kaše v sójovém jahodovém mléce, banán ferrero
Svačina: perníkové latté, mrkvový dort
Oběd: plechovka fazolí, volské oko, rajčatovo-bazalková omáčka
Svačina: 3 topinky s francouzskou rostlinnou pomazánkou
Večeře: višňová mléčná rýže, velká lžička burákového másla, pudink, štamprle vaječného koňaku

Sobota 31.1.

Snídaně: 2 plátky toustového chleba s burákovým máslem a marmeládou, dobrá vláknina s bílým jogurtem, banán, mandarinka, 2 kostky bílé čokolády
Oběd: bramborovo-knedlíkové koule plněné uzeným masem a červeným zelím
Svačina: tvaroho s jogurtem tiramisu, menší miska sušených datlí, meruněk a rozinek
Svačina 2: loupák
Večeře: tvarohový závin, balík zeleniny s uzeným tofu a rajčatovo-bazalkovou omáčkou, káva s mlékem

Neděle 1.2.

Snídaně: miska chocapic s mlékem, 2 menší plátky chleba s marmeládou, banán pomazaný burákovým máslem
Svačina: 300 g rajčat, káva s mlékem, štrůdl
Oběd: bramborová kaše s pečenými kuřecími stehny
Svačina: 1/4 velkého tříbarevného koláče
Večeře: cappucino, 500 g rajčat, 2 krajíce chleba s linessou a lahůdkovým tofu
Noční svačinka: štrůdl

Pondělí 2.2.

Snídaně: miska chocapic s mlékem, 1/4 velkého tříbarevného koláče
Svačina: kaiserka s francouzskou rostlinou pomazánkou, fidorka
Oběd: brambory, kuřecí plátek
Svačina: velká miska hroznového vína, perník s marmeládou
Svačina 2: cappucino, skořicové sušenky
Večeře: krajíc cereálního chleba, 3 míchaná vejce, mexická pomazánka, kečup

Úterý 3.2.

Snídaně: miska chocapic s mlékem, 2 plátky toustového chleba s burákovým máslem a marmeládou, pomeranč
Svačina: tatranka, banán
Oběd: brambory, vepřová kýta, čokoládový pudink
Svačina: 2 krajíce chleba s mexickou pomazánkou, pomeranč, alpro soya dezert sušenka
Večeře: nestihla
Noční svačinka: 2 menší plátky chleba s mexickou pomazánkou, bílý jogurt, svazek ředkviček

Středa 4.2.

Snídaně: ovesná kaše v mléce, 2 kostky bíle čokolády, lžíce burákového másla, 2 plátky toustového chleba s burákovým máslem a marmeládou
Svačina: 2 zapečené tousty se šunkou a sýrem, tatranka
Oběd: basmati rýže s krůtím masem a fazolovými lusky na smetaně
Svačina: miska chocapic s mlékem
Večeře:1/2 korn bagety s mexickou pomazánkou, 250 g rajčat, pomeranč
Večeře 2: káva s mlékem, bílý jogurt, kiwi













10 komentářů:

  1. Skvělee, jen tak dál! :) A udělala jsi mi snad nemožnou chuť na pudink s banánem (vážně Míšo??) a taky na mrkvový dortík.. :D

    http://myway-tofitness.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! :) Náhodou, banán s pudinkem zní božsky! ^^

      Vymazat
  2. Chválím chválím chválím! 7 let? Tak to ještě nejsem asi ani zdaleka venku :D Ovesná kaše v mléce je nejlepší! Žádnou jinou bych ani nepozřela :) Mám chuť na to kafe i na mrkvový dort :3 Večer kafe? To by mě asi zabilo :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc! :) Se mnou kafe vůbec nic nedělá, takže ho můžu vypít ráno a neprobere mě a klidně i těsně před spaním a usnu jak andílek. :D

      Vymazat
  3. No ty jsi ale šikulka!! :) Já jsem o proti tobě úplně nula :( I když!!! Dnes, když jsem byla u doktorky jsem se úplně styděla za tak nízkou váhu! dříve bych byla ráda, což je taky pokrok! a kvůli odběrům jsem snídala až v 9 (a vstávala v 6) a přitom nebyla nepříjemná! To je taky pokrok. A přilila jsem si tam trochu víc mlíka!! Já mám ráda kaši asi z 40 ml mléka a zbytek vody :) nevadilo by mi si ji dělat jen z mléka, ale mám těch mléčných výrobků až, až a mému tělu to nedělá dobře, takže jsem se musela uskromnit z mých 100 ml:/ Jooo a dneska jsem měla na oběd těstoviny plněné špenátem a riccotou, které jsem koupial v obchodě! a už jím banány kdy chci.. klidně i celý banán zaráz! Taky úspěch! I když cereálií s mlékem se teda ještě děsím. Někdy si je dám, ale rozhodně ne takové množství.. Jsi úžasná!!! a hrozně velká inspirace! Užij si soustředění:) a nechceš někdy u jídelníčku přidat fotku? :) když je jen tak napsaný, tak si z něho nic nevezmu, protože všechno jídlo hned zapomenu:D :((

    PS: Jak tě napadla kombinace tatarka, banán? fuj:DDD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ti mockrát! Vůbec nejsi nula! Každému to trvá jinak dlouho a mě to trvalo hooooodně dlouho, než jsem s tím vůbec začala něco dělat. Vidíš, to všechno jsou malé ale ve skutečnosti velké pokroky! Banánů jsem se taky vyhýbala, ale ani zdaleka ne tolik jako cereáliím a už se nebojím ani jednoho. :) Musíš se svému strachu postavit, abys ho pokořila. :) Já přidávám pak všechny fotky do Ukázky z jídelníčku, která snad někdy taky bude. :)
      Banán a TATRANKA ne tatarka. :DD

      Vymazat
  4. To je úžasné, že už se z toho takto dostáváš. Vážně si udělala dost pokroků a s každým tím malým krůčkem jsi blíž k uzdravení. A že to trvá 7 let, než se člověk vyléčí? To mi přijde tak trošku jako pitomost. Akorát to člověka nervuje, když si říká: "Hmm, tak za 5 let už budu úplně zdravá" :D I když už je u něj všechno v pořádku. Na to bych se vůbec neohlížela.Ty už se k tomu podle mě hodně blížíš a já věřím, že to brzy zvládneš :)
    Jídelníček máš super. Jen si někdy říkám, jak se všechno to jídlo do takového hubeňoura jako jsi ty, vlastně vejde :D Každopádně je to parádní a já Ti přeju, aby ses z toho co nejdřív vyhrabala :))

    http://kuchtimeslaskou.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! :) Mně to přijde taky nadsazené, ale zase někdo se neuzdraví nikdy, takže kdo ví, jaký je ten průměr. :) Nejhorší na tom je, že by se toho do mě vešlo klidně o dost víc. :D Takže tohle beru ještě jako celkem malé porce. :D Nechápu, jak jsem mohla přežívat do teď. :D

      Vymazat
  5. Jenom a jenom pokračuj. Ve srovnání se začátkem to jsou hodně velké pokroky. Jde to vidět :). Ale 7 let ? Tomu bych zase tak nevěřila, každý člověk je individuální :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju mockrát! :) Také sdílím stejný názor, ale šokovalo mě to. :)

      Vymazat

Děkuji Vám za každý komentář. :) Pokud již ale chcete něco kritizovat, prosím, vyjádřete se civilizovaně, ať si z toho můžu něco vzít a nemusím se kvůli tomu trápit. Na Vaše komentáře odpovídám tady na blogu. :)