sobota 14. února 2015

INFO

Ahoj všichni. Nejdříve bych chtěla hrozně moc poděkovat za veškerou podporu, kterou jste mi dávali. Můj stav se hodně zlepšil, bohužel jsem ale OMYLEM smazala shrnutí 4. týdne, což mě nehorázně naštvalo, protože jsem se s tím plácala docela dlouho. V tom šoku a následným zklidnění jsem si ale uvědomila jednu věc. Pokud se chci zbavit závislosti na jídle, nemůžu se pořád točit okolo něj na internetu. Psaní blogu mě hrozně moc baví a pravděpodobně se k tomu vrátím, jen ne teď. Ráda jsem s vámi sdílela pokroky, ale pak jsem měla pocit, jako bych jedla hodně jen proto, abyste to viděli, ne proto abych se uzdravila. Také jsem měla potřebu svá jídla zdobit a fotit, což taky není nic zdravého. Psaní jídelníčku také není nic, v čem bych měla pokračovat. Začal druhý měsíc mého "otevření očí" a já se jednoduše rozhoduji udělat další velký krok vpřed. Neznamená to jen to, že přestanu vést blog. Přestanu číst ostatní blogy o jídle, odinstalovala jsem si z mobilu instagram, ask, tumblr a na facebooku přestala sledovat všechny fitness stránky a opustila skupiny.

Hrozně nerada bych někoho zklamala. Chci všem pomoci vypořádat se s PPP, ale musím tento boj nejdřív vybojovat sama. Možná jsem teď hrozně sobecká, ale musím se postavit na první místo a udělat především vše proto, abych se vyléčila já. Doufám, že se za pár měsíců ozvu už zdravá, fyzicky a psychicky, a že vám všem konečně budu moci pomoci a podělit se s vámi o mé zkušenosti. Články, co jsem měla připravené, jsem již zveřejnila. Snad vám budou alespoň trochu nápomocné. Tímto se s vámi nenavždy loučím a ještě jednou vám za všechno děkuji.

4 komentáře:

  1. Nie si sebecnká!! :) Ideš si len za svojím zdravím, ktoré je prvoradé a malo by byť prvoradé pre každého človeka! Robíš pokroky a aj toto je jeden z nich a myslím, že všetci budeme radi, keď sa o pár mesiacov ozveš a oznámiš ako sa máš, ako sa ti darí. A za ten čas budeš pracovať na sebe najviac ako budeš vedieť pretože tvoj život - podotýkam zdravý život je teraz na prvom mieste. :) A sledovať denno denne stránky a skupiny o jedle, písať si každú vec ktorú človek vloží do úst veru nie je to najlepšie pre zbavenie sa PPP aspon v co najväčšej miere. Svet sa nemôže neustále točiť okolo jedla (aj keď môj sa vo veľkej miere momentálne už roky tiež točí) no každá vo vnútri seba samej vieme, čo je pre nás to najlepšie ak chceme byť zdravé. A ty si ideš za zdravím a preto ti veľmi držím palčeky. Nikoho nesklameš toho sa nemusíš obávať. Maj sa len krásne a bojuj!
    :)
    http://renkaartandlife.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  2. Myslím, že je to skvělé rozhodnutí :) Někdy je to totiž také jediná možnost, jak se na chvíli od toho všeho šílenství odpoutat. Protože jakmile se jednou člověk pohybuje na internetu, řine se to na něj ze všech stran. Sice mi budou chybět Tvé články, ale sama vím, že je někdy dobré dát si pauzu :) Tak držím palce, ať je stále jen a jen lépe a měj se krásně :)

    OdpovědětVymazat
  3. Naprosto tě chápu :) Přeju ti, ať svůj boj brzy vyhraješ a můžeš se s námi podělit o tvoje zkušenosti :) Hodně štěstí!

    OdpovědětVymazat
  4. Ty a sobecká? To spíš já jsem sobecká, protože tak nějak nechci, abys odešla, i když vím, že je to pro tebe nejspíš to nejlepší. Budu jen doufat, že se z toho brzy dostaneš a zase se vrátíš zdravá a v plné síle. Budu se moc těšit a chodit to tady denně kontrolovat, kdyby náhodou :D Sice mi budou tvé články chybět, ale snad to zvládnu :D Hlavně, abysi ty byla v pořádku.
    Přeji Ti, abys to všechno zvládla a moc moc držím palce, aby se Ti povedlo se úplně uzdravit a být zase šťastná. Ty si to totiž opravdu zasloužíš. Měj se hezky a drž se :))

    http://kuchtimeslaskou.blog.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za každý komentář. :) Pokud již ale chcete něco kritizovat, prosím, vyjádřete se civilizovaně, ať si z toho můžu něco vzít a nemusím se kvůli tomu trápit. Na Vaše komentáře odpovídám tady na blogu. :)