úterý 13. ledna 2015

Oreo cheesecake


Cheesecakes sem, cheesecakes tam. Kavárny jsou jich plné, lidi se na ně třesou. A já? Já cheesecake nikdy neochutnala. Vše se ale změnilo v sobotu, kdy jsem zůstala doma sama a nudila se. Projela internet a zarazila se jak jinak u nápisu Oreo cheesecake. A jakmile je někde Oreo, je to dobrota. 



Ingredience:

2 balení bebe sušenek rodinných
16 kusů oreo sušenek
100 g másla
1 plnotučný tvaroh
2 polotučné tvarohy
1 kelímek zakysané smetany
2 celá vejce, 2 žloutky
1 vrchovatá lžíce mouky
100 g cukru

Postup:

Rozdrťte obě balení bebe sušenek na prach a k nim nalámejte i 4 kusy orea. Smíchejte s rozpuštěným máslem a natlačte do formy vymaštěné máslem nebo vyložené pečícím papírem.
V míse smíchejte tvarohy, smetanu a vejce - nejlípe mixérem, aby se to vše řádně promíchalo, ale není nutný. Pak přidejte vejce, mouku a cukr. Dalších 8 oreo sušenek nalámejte na malé kousíčky a přímíchejte k tvarohové náplni. 
Nalijte na připravený korpus a pečte na 200 °C přibližně 40 minut. Před konzumací ještě nechte chvíli uležet v lednici. Přeji dobrou chuť!




Já musím přiznat, že jsem z výsledku byla přímo nadšená. Nejen, že je to jednoduchý recept, je i abnormálně chutný. Jestli máte rádi vláčné, tvarohové dorty a orea, neváhejte a jděte do něj. :)





 

6 komentářů:

  1. Vypadá krásně :)
    mimochodem, zbývají 4 orea byly snědeny během pečení? :O :D

    http://myway-tofitness.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Jejda, zapomněla jsem napsat že těmi čtyřmi zbylými se to dozdobí, jako je vidět na fotce. :)

    OdpovědětVymazat
  3. mňam, musím se přiznat, že oreo cheesecake už jsem měla dlouho v plánu udělat..ale teď se snažím se držet dál od sladkého, takže až za nějakou dobu:/

    http://gethealthyandfitwithus.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Nééé tohle jsem neměla vidět! :D ted na to mám fakt hroznou chuť! :D

    OdpovědětVymazat
  5. To vypadá naprosto dokonale! akrát kdybych si ho udělala zmizí ještě rychleji, než dnešní čokoláda :( :D

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadá nádherně a já miluju cheesecaky! :3

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za každý komentář. :) Pokud již ale chcete něco kritizovat, prosím, vyjádřete se civilizovaně, ať si z toho můžu něco vzít a nemusím se kvůli tomu trápit. Na Vaše komentáře odpovídám tady na blogu. :)