pondělí 19. ledna 2015

Jak jsem se změnila vzhledově


Zdravím! Dostala jsem komentář s nápadem na článek, tak proč ho nevyužít? Perrie navrhla, abych udělala srovnání postav. Vlastně mě nikdy nenapadlo ani podívat se na své staré fotky. Proto jsem byla šokovaná, že jsem ŽÁDNOU nemohla najít. Tak jsem se vyhýbala foťáku... Ve finále jsem ale našla jednu školní fotku z květnu roku 2013. Úplně jsem se zděsila, byla jsem tedy pořádný medvídek. Pamatuji si tehdy, jak jsem se při pohledu na tu fotku málem rozbrečela. To byl jeden z prvních impulsů, díky kterým jsem začala shazovat. Hrozně mě to bolelo, styděla jsem se za sebe samou, protože ve třídě nikdo tak tlustý jako já nebyl a obzvlášť na té fotce má tloušťka speciálně vynikla. Doma jsem se z fotky odstřihla a mamka kvůli tomu tehdy pořádně šílela. Asi jí můj smutek z mé postavy trápil stejně, jako moje postava. Nevím, co bylo horší. Jestli trápení se kvůli "nehezkému" tělu nebo trápení se uvnitř "hezkého" těla. Smutek jsem si ale kompenzovala kvanty nezdravého jídla, což je stejně špatné, jako když jsem nejedla dostatečně a byla smutná a bez energie kvůli tomu. 


Dá se říct, že tohle byla má počáteční váha. 75 kg/168 cm. Pak jsem zhubla na 69, ale přes léto jsem to zase přibrala. Málo spánku, jezení s nikdy nepřibírajícími kamarádky se samozřejmě negativně projevila. Sice jsem se za své tělo styděla, ale byla jsem šťastná. Čas jsem pořád trávila s kamarády, poznávala nové lidi, nikdy se nenudila... Prostě to předloňské léto bylo jedno z nejlepších, žádná PPP, která by mě sužovala. Opravdu jsem tedy začala hubnout až na začátku října. A poprvé za život se mi to podařilo. 



Tak a tady už jsou fotky, jak vypadám momentálně. Omlouvám se za tu fotku zadku, snad vás moc nepohoršuje. :D Ale je to asi jediná část těla, která se mi na sobě líbí. Nemám žádné modelkovské nebo inspirativní tělo, ale musím říct, že mi to takhle stačí. Bohužel, nedá se nic dělat, ale musím přibrat, abych se dala do pořádku psychicky, ale i fyzicky. Ty krásné vlasy, co jsem mívala, už dávno nemám. Mám je zplihlé, mám jich hooodně málo a mám je ostříhané na kratší sestřih. Jak mi chybí... Můžu jen doufat, že třeba někdy v budoucnu budu mít zase ty husté vlasy, co mi všichni chválili. Jak teď tak ale srovnávám ty fotky, docela změna, co? Bohužel jsem taky "zhubla" kromě vlasů i prsa. Dřív jsem měla velikost C, teď takovou ubohou B, ale co se dá dělat. :D 

No nic, tímto bych krátký článek o mé změně ukončila. Vy, co si myslíte, že budete šťastní, až zhubnete, přestaňte. Šťastní můžete být kdykoliv pro to něco uděláte a postava na to má jen minimální vliv. Mluvím ze své zkušenosti. :)



4 komentáře:

  1. Jé, to jsem ráda, že jsi ten článek udělala :) Moc mě mrzí ty pocity, které jsi prožívala :/ Dělali si z tebe dětska ve třídě nějak srandu? Jinak ted máš krásnou postavu a ty 3 kg nahoru na tobě nepůjdou ani vidět! Úplně jsi mě namotivovala, že vážíš nějakých 56 kg a přitom jsi krásně štíhlá! Sice máš o 8 cm více, ale já s mýma 160 cm a 50 kg nemůžu přece vypadat jak buřt, ne? Juchůůů! :D

    Pokud nechce závislost, doporučuji nezkoušet. Dnes jsem opět navštívila krámek a už jsem si to s ním rázovala k pokladně :D

    OdpovědětVymazat
  2. Máš krásnou postavu a takový zadek chci! Můžu se zeptat jestli třeba pravidelně cvičíš? :) Teď jsi mě fakt donutila přemýšlet nad tím, jestli za mou kvalitu vlasů a neschopnost pořádně růst nemůže anorexie... Je to svině :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju. :) No, necvičím. :D Jako občas se snažím si něco dát, ale to je tak max 60 minut na týden. Můj jediný pohyb je tanec a tenis, jinak nic. A s těmi vlasy je to dost možné. :)

      Vymazat
  3. Děkuju :) to jo! zvýší se příjem a hned vyměněný člověk.. neuvěřitelné, co?:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za každý komentář. :) Pokud již ale chcete něco kritizovat, prosím, vyjádřete se civilizovaně, ať si z toho můžu něco vzít a nemusím se kvůli tomu trápit. Na Vaše komentáře odpovídám tady na blogu. :)