úterý 6. ledna 2015

Fotojídelníček 3. a 4.1.


Zdravím vás takhle pěkně při úterním večeru. Tak povídejte, přehánějte, jaký byl nástup do školy? Já jsem byla první ráno zralá tak maximálně na další 3 hodiny spánku. Navíc na mém buzer-lístku (více v budoucím článku Konec prokrastinace) je nový návyk a to je sprcha ráno. Dřív jsem se ráno nikdy nesprchovala, protože jsem na to byla moc rozespalá a měla jsem na to moc málo času. Teď si kvůli tomu nařizuji budíka, ale zdá se, že je to na dobré cestě. Stíháte sprchu ráno? Ale už k dnešnímu článku. O víkendu a v pondělí se mi záhadným způsobem podařilo vyfotit každé jídlo dne, tak mě napadlo, že z toho udělám takový článek. Tentokrát ale bez maker, neboť to nejde takhle zpětně spočítat. Spíš se mi ale taky nechce, lenochovi. 

Sobota 3.1.


Vidíte to, co já? Tady si někdo udělal ovesnou kaši. Nevím, kde se ve mě vzala ta chuť na ní, prostě se z ničeho nic objevila a já jí ráda podlehla. A hádejte co, dokonce mi hrozně moc chutnala! Uvařila jsem si vločky ve vodě, mírně osladila stévií, abych necítila žádnou pachuť, posypala kokosem a nakrájela na ní perníkovou margotku ze stromečku. Lahoda, lahoda. 


Oběd dle mého výběru, prosím. Pečeného kuřecího stehýnka se člověk nikdy nepřejí, obzvlášť když jsou k němu ty nejlepší domácí brambory. Hohoho, dala bych si zase. Jen mě teď napadlo, máte rádi tu křupavou kůžičku? Já jí osobně miluju, ale znám spoustu lidí, co nad ní ohrnují nosík.


Výborná svačinka k filmu Rivalové. Viděli jste ho? Mně se tak hrozně líbil! Byl napínavej, zajímavej, akční, podle skutečné události, no to je prostě něco pro mě. Kdyby vás napadl nějaký podobný, prosím vás pěkně, napište mi ho do komentářů, vůbec se nemůžu nabažit dobrých filmů momentálně. Ale teď už k té svačince. Mamka udělala jako překvapení muffinky, z čehož se nakonec vyklubalo velmi vítané překvapení. K nim jsem si dala chleba s burákovým máslíčkem a marmeládou. Tuhle kombinaci mám prostě nejraději.


A na zakončení pohodové, poslední prázdninové soboty, padlo na večeři ono pečené kuře. Tentokrát to byla rovnou nálož bílkovin, neboť jsem ukradla obě prsíčka, ale tak ono se jednou za čas nic nestane. K masíčku hořčice, celozrnný chleba a rajčátka. No a jako sladká tečka na závěr můj nejmilovanější čokoládový pudink. 

Neděle


Kašička dva dny po sobě? To jsme tu ještě neměli. Že by se ze mě na stará kolena ještě stal pojídač kaší? Tahle je dělaná přesně jako ta ze soboty, ale bez kokosu a margotky naopak s horkým ovocem a muffiny. A tahle byla nejen hezčí, ale i chutnější. Takže děkuju všem za ty neodolatelné fotky kaší, navykli jste mě na novou drogu. :D



K nedělnímu obědu musela být nějaká ta česká klasika, takže knedlo-vepřo-zelo, jenom s tím rozdílem, že vepřo bylo na mém talíři kuřo. Já jsem totiž mlsný jazýček a uzené koupené z krámu v průhledné fólii nepapám. Na to, že k tomu byly bramborové knedlíky, mi to moc chutnalo. Sobotní oběd byl ale samozřejmě lepší.


A máme tu další odpolední svačinu, což je teď moje nejoblíbenější jídlo dne, protože na ní si vyberu nějaký ten hřích. Tentokrát to bylo kafíčko sladké jak cumel, s mlíkem, šlehačkou a skořicí. To byla slast vám povím, ale nevím, jestli by to chutnalo i vám. Třeba mojí mamce by se po tom udělalo blbě, protože nesnese, když je v kafi mlíka až moc. :D Dále jsem mlsala jahodový cottage a mléčný řez. A co by to bylo za víkendovou svačinu bez filmu, že? Nedotknutelní. Další luxusní zážitek. Znáte? 


Poslední prázdninová večeře, fňuk. Asi nejmíň lákavé jídlo dne, což? Musím přiznat, že mé chuťové buňky taky dvakrát nejásaly, ale lžička PB a šmakounové nutelly je rozjásala. Ačkoliv jsou šmakounovi nudle asi jediný výrobek, co můžu. moc mi nejely. 400 g pytel mražené zeleniny taky moc ne. Ale kdo by nebyl rozmlsaný po té předešlé svačině. 


Tak to je pro dnešek vše, doufám, že se vám článek líbil. Možná ho zařadím častěji. Konec konců. další článek bude Ukázka z jídelníčku zase plná jídla, kupodivu. :D Tak vám všem přeji hodně sil, přežijte zbytek týdne a zase příště!











10 komentářů:

  1. jůůů ty jídla vypadají nádherně, mám chuť :33

    OdpovědětVymazat
  2. Jíš krásně! :) to je porpvé co jsi měla ovesnou kaši? :) já ji mám ted denně :D je to moje láska :)

    OdpovědětVymazat
  3. to mě mrzí :( co děláš za sporty? :) a cvičíš ted doma? sháním nějaké dobré cviky, co cvičit doma (i v posilce)..:)

    OdpovědětVymazat
  4. Miluji a zároveň nesnáším fotojídelníčky :D Mám z nich téměř vždy hlad :D
    Návrat do školy nesu poněkud těžce, navíc s blížící se maturitou...a jsem teď pořád unavená, o prázdninách jsem si trochu rozhodila denní režim :D

    OdpovědětVymazat
  5. Návrat do školy nezvládám, a sprchu zvládám pouze v jarních/letních měsících, jinak je po ránu prostě strašná kosa!! :D Kaše vypadají nádherně, ti dám pachuť! :D

    OdpovědětVymazat
  6. Všechno vypadá báječně. A perníková margotka zní fakt dobře! :D

    OdpovědětVymazat
  7. Děkuji za komentář :) Já právě myslela, že jsem ok no..:D Já nechci jíst mín dlouhodobě. Jen na tuto dobu, kdy jsem nemocná a nemůžu cvičit. Chci totiž jíst hodně, pořádně cvičit a nakopnout si metaboilismus.. ale ten si nenakopnu, když budu ležet od rána do večera v posteli :D nejím nějak málo - to rozhodně nee, jen zbytečně navíc nejím no..:) prostě tak, abych neměla hlad :D

    OdpovědětVymazat
  8. nálož bílkovin lepší, než nálož čehokoliv jiného :D mám teď chuť na puding a krásná kaše :) na sprchu ráno bych neměla odvahu, asi bych umrzla :D

    OdpovědětVymazat
  9. Můj nástup do školy byl otřesný... Stále si ještě zvykám :D A to učení! Hrůza -_- Jéé copak to vidím? Kašičky? :) Jsem ráda že jsme tě nakazili, ale bez mléka bych ji asi nesnědla :D A ráno se nesprchuju, protože už tak nestíhám :D

    OdpovědětVymazat
  10. Skvěle jíš :)) perníkovou margotku máme doma, ale já nesmím čokoládu, takže mám smůlu :(

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za každý komentář. :) Pokud již ale chcete něco kritizovat, prosím, vyjádřete se civilizovaně, ať si z toho můžu něco vzít a nemusím se kvůli tomu trápit. Na Vaše komentáře odpovídám tady na blogu. :)