čtvrtek 11. prosince 2014

UKÁZKA Z JÍDELNÍČKU IV.


Vítejte již u IV. ukázky z jídelníčku. Tak dnes už je konečně čtvrtek odpoledne, já mířím na trénink tance KONEČNĚ asi po 2 měsících a už odpočítávám minuty do začátku. Zítra je pátek, pak víkend a následuje už pouze poslední týden školy, já se tak moc těším. Dárky už mám nakoupené, co vy? Příští díl Ukázky bude v duchu rovnátek, takže asi žádné extra pěkné a lákavé fotky, ani jich nebude moc. Jen jsem vám chtěla nastínit, jak jsem, já chudinka, trpěla první tři dny. 



Na úvodní fotce je lívancová věž. Odpoledne jsem měla chuť na sladké a jelikož jsem lívance z banánu a vajíček ještě nikdy nezkoušela, padla volba na ně. Strávila jsem u nich snad hodinu, ale stály za to. Naplnila jsem je bílým jogurtem se stévií a posypala goji a madlemi. 


Jedna pozdní večeře. 3 krajíce chleba s máslem a šunkou, k tomu žlutá paprika a pažitkový cottage. Mám ráda tyto typy jednoduchých večeří. 


Společný, rodinný oběd. Mamka udělala krkovičku z našeho prasátka s výborným bramborovým salátem. Už se tak těším na Vánoce! Kdo taky?


Znovu můj milovaný segedínek se sójovým masem a brambory. Tak jsem si ho zamilovala, že mi nechutná už ani ten klasický s vepřovým a knedlíkem. 


Další, pro mě chuťový experiment. Neměla jsem tušení, co k odpolední sváče, a pak jsem si vzpomněla, jak všichni vychvalují kombinaci arašídového másla a banánu. Neodolala jsem a vydala se do kuchyně, kde jsem si to připravila. Byla jsem z toho nadšená a logicky jsem neměla dost. Znovu jsem se tedy dala na průzkum do kuchyně a udělala si 2 toasty s máslíčkem a banánem. To vám byla slast. Máte také rádi kombinaci banán+PB?


Další večeře a další kus našeho uzeného. To se s tím z krámu vůbec nedá srovnávat, je bezkonkurenční. K němu lisovaný chléb s cottage a talíř zeleninky. Má nejoblíbenější zelenina jsou rajčátka. Jaká je vaše? 


Poprosila jsem mamku, aby mi udělala oběd podle časopisu. Udělala mi tuhle moc dobrou, bramborovo-hrachovou kaši a mého nejmilovanějšího lososa. To jsem si pochutnala, navíc jsem dostala jako ještě malý dezert koláček. Takhle bych mohla obědvat každý den. 


Kupodivu další večeře. Měla jsem chuť na slané i na sladké, takže jsem si dala loupáček s máslem a meruňkovou marmeládou a talíř s balením šunky a salátové okurky. Taky tak zbožňujete loupáčky?


A aby se neřeklo, na konec taky nějaká ta snídaně. Talíř plný mandarinek a pomerančů a bílý jogurt s mou milovanou dobrou vlákninou, které bych se mohla užrat. Jíte cereálie? Které patří mezi vaše oblíbence?











6 komentářů:

  1. Ano, klidně můžeš. :)
    http://dolly-marseille.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, mas strasne malinkate vecere... Tohle neni to prave orechove pri dostavani se z anorexie...
    Karolina.

    OdpovědětVymazat
  3. To jsou dobroty :) Nejvíc se mi líbí lívance :) Banánové zbožňuju :3

    OdpovědětVymazat
  4. bramborovo-hrachová kaše vypadá lákavě :) jinak já kombinaci pb a banánu ještě nezkoušela, raději ani nebudu, jinak se taky stanu závislou :D
    krkovici z NAŠEHO prasátka? to jako že jste ho měli doma a pak jste ho snědli? to bych asi nemohla, měla bych k tomu prasátku asi citový vztah, jak se znám :D

    OdpovědětVymazat
  5. Všechno jídlo vypadá skvěle :)

    OdpovědětVymazat
  6. Jíš krásně a vše vypadá skvělě :) kombinace PB a banánu je nejlepší! :3 dnes jsem ji svačila! :D já zase segedín mám ráda ten správě "praseší" :D maso, knedle.. Mňam! Jo a jak ti mamka udělala tu bramborovo- hrachovou kaši? vypadá úžasně!

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za každý komentář. :) Pokud již ale chcete něco kritizovat, prosím, vyjádřete se civilizovaně, ať si z toho můžu něco vzít a nemusím se kvůli tomu trápit. Na Vaše komentáře odpovídám tady na blogu. :)