sobota 22. listopadu 2014

UKÁZKA Z JÍDELNÍČKU III.


Přeji příjemné odpoledne a hlásím se s třetím jídlem Ukázek z jídelníčku. Světelné podmínky jsou špatné, snídaně i večeře se musí fotit za tmy, pak to i podle toho vypadá. Snad alespoň rozpoznáte, co je na fotce. 



Na úvodní fotce je mozzarela posypaná bazalkou, rajčátka a žitné knäckebröty, které jsem si ještě potom namazala pažitkový gervais a úplně se do něj zamilovala. Mažu ho teď snad na vše, na co jde, a jím ho každý den. Taky se vám stává, že něco nového ochutnáte a nemůžete se toho nabažit? Mně pořád. 


Mamka takhle jeden večer dělala langoše. Nejdřív jsem si řekla, že si dám jenom jeden, protože jsem už byla po večeři, ale nakonec jsem si přidala ještě 2. Na domácích langoších vlastně není nic nezdravého, tak proč si nedat, když jsou ještě do toho tak dobré. 


Moje oblíbená svačinka. Čokoládový pudink, který bohužel jím denně už jakou dobu, ale když já ho tak miluji. Výzva už je pro mě jen si ho nedávat víc než 1x denně, to už by opravdu bylo špatné. Nemůžu nahrazovat plnohodnotné jídlo pudinkem, dávám si ho spíš jako bonus k ostatním jídlům. Na fotce ještě s čokošmakounem, protože měl ten den projít a byl v akci, tak jsem ho spásla na posezení. No nechejte ho ležet za 10 Kč v krámu!


Pořádná sváteční kachnička se zelím. Škoda, že nebylo červené, to mám ještě radši. Musím ale říct, že byla výborná. Knedlíky jsem si dala spíš jen symbolicky, protože je celkově moc nemusím a kazily by mi požitek z kachny. Ta její křupavá kůžička byla božská. A jak to o svátcích bývá, dala jsem si s rodinou asi po roce po obědě dva pořádné kusy koláče. Bylo fajn cítit se svobodně dost na to, abych si je dopřála. 


Malá předvečeře. Mamka byla na nákupu a já už umírala hlady, tak jsem si dala svačinku, i když za půl hodiny následovala večeře. Dobrý lisovaný žitný chlebík penam s čokošmakounem. Čokošmakoun je také moje slabost. Možná i proto, že ho nemám tak často. 


Oběd v krabičce nosím vždy jen ve středu, protože je to jediný den, kdy to nestihnu po škole domů, protože chodím rovnou na Pole dance. Byl to výborný těstovinový salát s tuňákem, smetanou a cibulkou. Mamka mě asi trochu přecenila a dala mi toho pomálu kýbl. Skoro jsem to nesnědla a to mám řekla bych docela vytahaný žaludek, když toho sním 2x tolik, co ona sama.


V jednoduchosti je krása. Tvaroh naprosto zbožňuji, stejně jako jakékoliv marmelády. Dávám si proto moc ráda tenhle "malý dezert" a jsem naprosto spokojená. 


Oběd od mamky. Cuketové nudle, z kterých bylo spíš zelí, ale i tak byly moc dobré, protože v nich byla spousta česneku a ten já můžu, brambory a kuřecí prsa s pikantním kořením. Moje úchylka je cpát všude kečup, takže jsem hned po vyfocení zabila celý pravý talíř pořádnou dávkou. 



Moje milované kuře na paprice. Konečně jsme zabíjeli kuřata, takže bylo masíčko bezkonkurenční. Kuřecího z krámů už se bojím, doktorka mi dokonce řekla, že je dost možné, že mám rozhozené hormony právě kvůli pojídání hormony nabitých kuřat. 


V mém případě trochu netradiční snídaně. 2 knäcky s pažitkovým gervais, mandarinky, 3 krajíce pšeničného chleba s máslem a marmeládou a černý čajík. Po takové snídani může sobota začít. 


Takový menší "cheat". Mamka přinesla čerstvé, takže jsem nemohla odolat a ani se o to pro jistotu nepokoušela. Jakmile nad tím začnu totiž moc přemýšlet, přijdou posteatingdisorder myšlenky a nedopřeji si. Tak jsem ho zblajzla, než nějaká myšlenka vůbec stihla přijít. A byl dobrej, ale já radši ten s červenou nebo žlutou polevou. Jsem vybíravá, no. 


K svačině jsem si dala domácí uzené maso (i z našeho prasátka), ještě teplou kaiserku a hořčici. Bože, to byla slast. Sice to na fotce vypadá male, ale byla jsem po tom tak plná. Nesnáším, jak fotky zkreslují porce. 


A to nejlepší nakonec. Tyhle muffinky byly tak výborné! A to myslím naprosto vážně, protože lepší jsem ještě neměla. Recept se mi líbil sice hned, ale nečekala jsem, že budou až tak dobré. Tak křupavá krustička nahoře, to byla slast. Jsou podle tohoto receptu od Veronique, takže jí za něj mockrát děkuji. 

To bude pro dnešek vše. Budu se na vás těšit u dalšího článku. Pokud byste si chtěli o něčem konkrétním přečíst, napište mi na ask nebo na roxyshelp@seznam.cz, protože mi nějak dochází nápady na články. 
























6 komentářů:

  1. Všechno vypadá moc lákavě. Langoše jsem neměla ani nepamatuju :D vždycky mi hrozně chutnaly od babičky :D

    OdpovědětVymazat
  2. Konečně nějaká normální holka, která nesní denně 2 jablka a myslí si, jak je strašně fit! Máš dokonalý jídelníček a to s tím žaludkem znám!:D Jím větší porce, než můj táta nebo bratr :) :D :D Jinak.. ty nemáš ráda ovesné kaše? :)
    http://the-biggestfear.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Čokoládový pudink miluju...Ale neměla jsem ho už pěkně dlouho, to se musí napravit :D Kachna vypadá skvěle, já mám taky radši červené zelí. Chutná mnohem líp :) Kuře na paprice by taky nebylo k zahození, ale to já radši s těstovinama :D
    Sobotní snídaně je super! Hrozně ráda vidím, když někdo snídá pořádně :))
    Čerstvé uzené s hořčicí...to chci taky! Vypadá to dost lákavě. Já jsem masová a zvlášť na to prasátko :D To mám nejradši.
    Muffiny vypadají bezvadně, ale jak se znám, asi bych do nich nacpala ještě kakao :D

    http://kuchtimeslaskou.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. tvaroh s marmeládou a čokoládový puding jsou nejlepší sladké dezerty :) jinak se mi líbí, jak si ze všeho nezdravého uděláš zdravou variantu :) kde se dá sehnat ten čoko šmakoun? :O
    muffiny vypadají skvěle a tuňákový salát je taky suprová klasika:)

    OdpovědětVymazat
  5. Uzené maso z vlastního prasátka..no ne :P
    v první chvíli jsem se lekla, že k němu máš arašídové máslo :D
    koukám, že chováte zvířata - kuřata, prase :) to mi připomíná mou babičku..už se to jen tak v dnešní době nevidí..to máš hezky všechno "bio" :)

    OdpovědětVymazat
  6. to jídlo vypadá velmi dobře až na něj mám chuť :D narazila jsem teď an tvůj blog a moc se mi líbí, musím tě sledovat :))

    http://gethealthyandfitwithus.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za každý komentář. :) Pokud již ale chcete něco kritizovat, prosím, vyjádřete se civilizovaně, ať si z toho můžu něco vzít a nemusím se kvůli tomu trápit. Na Vaše komentáře odpovídám tady na blogu. :)