neděle 16. listopadu 2014

UKÁZKA Z JÍDELNÍČKU II.


Přeji krásnou neděli a hlásím se s druhým dílem ukázek z jídelníčku. Po včerejším celodenním lítáním po Praze jsem upřímně ráda, že sedím, už jsem toho měla dost. Jak si vy užíváte prodloužený víkend? Taky se těšíte na zítřek? Vzhledem k tomu, že je zítra svátek, mě čeká sváteční oběd a to pořádná kachna s knedlíkem a se zelím. Doufám, že si fotky užijete, i když kvalita některých je naprosto otřesná, ale ráda sem cpu všechno jídlo, co jsem před zkonzumováním stihla vyfotit. 



Na úvodní fotce vidíte mojí sladkou odpolední svačinu, která se možná nezdá, ale na mé špatné stravovací návyky je obrovská. 100 g müsli, bílý jogurt slazený tekutou stévií - kdo ještě nezkusil a je na sladké, to musí zkusit, chutná to luxusně - malá mandarinka a moje oblíbená čokoláda Schogetten. 


Další sladká odpolední svačinka, nějak jsem si je oblíbila. Tady znovu bílý jogurt slazený stévií - nemohla jsem odolat -, s oříšky a na talířku 90% čokoláda, Schogetten, Lion cereálie (miluju!), medové kroužky (taky miluju!) a mandarinka. V bříšku jsem měla jak v pokojíčku.


Moje milované Cheerious. Nedopřála jsem si je už přes rok a vzhledem k tomu, že se snažím vyléčit, samu sebe přemluvím, abych si je dopřála. Sice to byla obří miska a moc mě nezasytily, ale za tu chuť a hlavně odvahu to stálo. 


Výborný oběd, na který vám snad v blízké době přidám recept. Co vidíte je kuřecí, zelené fazolky s kořením a se smetanou, která tomu masu dala úplně úžasnou chuť. Přílohou je má oblíbená basmati rýže.


Další oběd, tentokrát špagety jak je mám nejraději. Na ty vám recept také přidám, protože i když se to nezdá, ta chuť je naprosto perfektní. Dokonce i mojí mamce takhle chutnaly víc než ty klasické a to nemusí květák. Jak jste tedy pochopili, jsou to celozrnné špagety s kečupem se stévií a květák udělaný podle úžasného receptu. Jo, tohle jídlo prostě musím vychválit až do nebes. 


Když to jde jednoduše aneb má oblíbená večeře. Moje milované štíhlé nudle od šmakouna s celou konzervou žampionů. Zbožňuji houby a mohla bych je jíst klidně samotné a celý den. Asi nikdy nepochopím, jak jsem je mohla jako malá nesnášet. Nad takovou dobrotou jsem ohrnovala nos!


Ošklivá fotka, ale já si to nemohla odpustit. Taky tak zbožňujete hermelín? Jsem velký milovník sýrů a hermelín patří do mojí TOPky. Vždy ho šoupnu do mikrovlnky, aby se mi takhle krásně roztekl po talíři, namažu si k němu 2 pořádné krajíce poctivého chleba s máslem a božská večeře je na světě. A pak že ty tuky nedoženu.



Jeden velký a výborný oběd. Segedín se sójovým masem a bramborem, který patří mezi mé oblíbené obědy, a ještě oblíbenější zákusek a to švestková buchta s drobenkou od maminky. Normálně bych si takové dva obrovské kusy nedala, měl okolo 180 gramů, ale bylo to po té, co jsem vrátila ze sona, takže hlad jako vlk. 


Maminčina rajská s kolínky a vepřovým masíčkem. Tím se přece nepohrdá!


Další ošklivá nevzhledná večeře. Pro mě je ale úplně ideální. Obsahuje houby, konkrétně zase celou plechovku žampionů, obsahuje luštěniny, konkrétně snad všechny druhy fazolí a cizrnu, a je toho kýbl. Praskala jsem z toho ve švech ještě celý večer. 


Dneska dělala mamka k obědu mojí oblíbenou bramborovou kaši a file s bylinkami. V jednoduchosti je krása. 


Již tradiční poobědový zákusek tentokrát v podobě jablkového štrůdlu od maminky. Jedla jsem ho ve stoje rovnou z plechu jako prase.


Tady už první pražská svačinka jak vystřižená z fotonávodu "Jak jíst nezdravě." No, co si budeme povídat, hlad byl veliký, čas téměř nulový, finanční prostředky jsem před zahájením nákupní horečky chtěla šetřit a chuť na sladké a tučné nesnesitelná. Ale nepřišla ani jediná výčitka, z čehož mám ještě teď hrozně velkou radost. 


Za trdelníkem bych šla až na konec světa. Hned, jak jsme ukončili nákup v Palladiu a chystali se na metro, nás před vchodem odzbrojil tenhle miláček. Jízdu metrem jsme ještě na hodinku odložili, došli jsme si ho koupit a toulali se po Praze okolo Orloje apod. Dala bych si ho zase. 


Nakonec zakončení dlouhé soboty v Ikea restauraci u tradičních masových koulí s hranolky. Mňam, mňam. 

Snad se vám dnešní díl líbil a přeji vám krásný zbytek neděle a pondělí. Já se právě chystám na další nákupy, tentokrát už v Plzni, tak držte palce, ať něco zase ulovím.






















2 komentáře:

  1. Ta druhá svačinka vypadá úžasně :3 A chci trdelník!

    OdpovědětVymazat
  2. pěkná jídla :) tyyyjo trdelník jsem neměla, ani nepamatuju :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za každý komentář. :) Pokud již ale chcete něco kritizovat, prosím, vyjádřete se civilizovaně, ať si z toho můžu něco vzít a nemusím se kvůli tomu trápit. Na Vaše komentáře odpovídám tady na blogu. :)