neděle 2. listopadu 2014

Ukázka z jídelníčku I.


Volská oka s lisovaným chlebem a zeleninou

Přeji všem pěknou neděli! Na mě v příštím týdnu čeká nekonečné vysedávání v čekárně u doktora na ortopedii, dále nasazování rovnátek, kontrola u očního lékaře a v neposlední řadě odebírání krve do laboratoře. No... "hrozně" se těším. Snad vy budete mít lepší týden než já. Předem se také omlouvám za kvalitu těchto fotek, moje aranžérské a fotografické schopnosti jsou nulové, ale chtěla jsem tuto rubriku založit, neboť mě na jiných blozích baví a inspiruje, tak by možná nějak mohla být přínosná i vám. 





Vafle z ovesných vloček a banánu s kokosem, čokošmakounem a horkým ovocem


Nektarinka a dobrá vláknina přelitá bílým jogurtem, posypaná skořicí a mandlemi

Jáhly smíchané s čokošmakounem

Ovesná kaše s kakem, čokoládou, datlemi, mandlemi a emco čokoládovými šušenkami

Rybí filé s basmati rýží


Chléb s lučinou a šunkou, rajčátka, tvaroh s arašídovým máslem

Pečený losos s máslem, citronem a rajčátky

Výborný francouzský jablečný koláč

Které jídlo by vás lákalo nejvíc? 















7 komentářů:

  1. Mňaaam :3 Mně se nejvíc líbí ta úplně první fotka s vejci, protože teď jsem úplný závislák na vajíčkách :D A strašně všude obdivuju kombinování sladkých a slaných jídel, jak máš ty na předposlední fotce :) Na tom hrníčku je sovička? Můžu se zeptat kde jsi to koupila? :)
    http://fitlucy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koupila jsem ji v Albertu, ale už je to docela dlouho. Je to sovička a mám jí ještě v zelené a růžové verzi. :)

      Vymazat
  2. Vše vypadá moc dobře, hlavně ten jablkový koláč :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jezisi to jsou hrozne male porce..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně nepřijdou malé, vzhledem k tomu, že převážná většina jsou svačiny. A když už je to hlavní jídlo, dám si hned po něm nějaký zákusek. :) A jestli ti ovesná kaše ze 100 g vloček přijde malá porce...

      Vymazat
  4. Vypadá to krásně :) Nejvíce mě ale láká poslední koláč, ty já můžu a co si budeme povídat - Francouzi zkrátka "umí" :D
    Jinak Ti přeji, ať přežiješ to obíhání doktorů, soucítím s Tebou, protože jestli něco nesnáším, tak poletování po Motole a podobně.

    OdpovědětVymazat
  5. No konečně někdo, kdo nejí na oběd jen kopeček rýži a myslí si, jak je fit! láká mě naprosto všechno! teda kromě šmakouna.. nic hroznějšího jsem nikdy nejedla! :D
    http://the-biggestfear.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za každý komentář. :) Pokud již ale chcete něco kritizovat, prosím, vyjádřete se civilizovaně, ať si z toho můžu něco vzít a nemusím se kvůli tomu trápit. Na Vaše komentáře odpovídám tady na blogu. :)