čtvrtek 30. října 2014

NĚCO MÁLO O MNĚ


Článek o sobě samé jsem plánovala, ale nějak jsem na něj zapomněla. Až včera mi ho někdo připomněl v komentářích. Myslím si, že je fér, abyste si mohli vytvořit představu o tom, čí články čtete. Já osobně se cítím na různých stránkách lépe, když něco o autorovi vím. Jelikož chci zůstat alespoň prozatím v anonymitě, neposkytnu žádné osobní informace, ale snad se dozvíte něco, co by vás mohlo zajímat. 



Pokud vás bude zajímat ještě něco, co nezmíním, neváhejte a zeptejte se pomocí komentářů pod článkem. 
  • Studuji ekonomickou školu, která mě opravdu hrozně baví. Jen výjimečně jdu do školy s nechutí. Jsem neskutečně ráda za to, že mě tento obor tak naplňuje.
  • Chtěla bych být daňovou poradkyní a v budoucnu vést svojí vlastní účetní firmu. 
  • Dříve jsem chodila na gymnázium, ale rozhodla jsem se zaměřit odborněji.
  • Bydlím v západních Čechách ve velkém městě, ale naštěstí na kraji, takže mám nedaleko od domu řeku a les, kam moc ráda chodím hlavně se svýma dvěma pejsky.
  • Mám příšerného bratra, úžasné rodiče a skvělého strýce, který také bydlí s námi v rodinném domku. 
  • Za celý život jsem měla nespočítatelné množství zvířat, momentálně mám jen ty 2 psy, hrdličku, králíčka a osmáka.
  • Od malička jsem se učila na všechny možné nástroje, ale žádný mi nebavil natolik, abych na něj vydržela hrát až do teď.
  • Za to jsem si ale zamilovala sport a tento rok hraji tenis, florbal, tancuji street dance a pole dance. Proto nemám v týdnu téměř žádný volný čas, když se k tomu přidá i učení.
  • Momentálně mám problémy s bederní páteří, kvůli sportovnímu přetížení, takže mám prozatím 2 týdny zákaz pohybu, pak se uvidí.
  • Jsem nehorázný perfekcionista, jsem velmi cílevědomá a občas na to doplatím, protože jdu do všeho na 100%. 
  • Mým snem je vycestovat do zahraničí a studovat tam, popřípadě vyjet jako aupair a získat zkušenosti. 
  • Mezi mé další koníčky patří také psaní. Nejraději píšu příběhy a plánuji jejich zveřejňování i sem na blog. 
  • Každou noc se mi zdají sny a vždy si celý den pamatuji alespoň jeden z nich. Miluji své krásné, růžové sny. 
  • Můj pokoj musí být vždy perfektně uklizený. Vysávat proto musím každý den, protože se všude povalují mé vlasy.
  • Jsem nezadaná, ale nějakého toho prince bych si přála, i když bohužel momentálně se okolo mě nikdo takový nepohybuje. 
  • Jsem nepoučitelná, protože jakmile o mě někdo projeví zájem, leknu se a celý předtím kamarádský vztah zničím a po pár měsících toho lituji, ovšem až když je pozdě. Kvůli tomu jsem také ještě nikdy nebyla zadaná. 
  • Píšu si deník, kde se chválím za to, jak nepočítám jídlo a ještě víc se pochválím, když sním něco kalorického a ne až tak zdravého. 
  • Kvůli kravinám s jídlem už od nízkého věku mám teď několik zdravotních potíží.
  • Nejraději bych se za to období nafackovala, ale usoudila jsem, že jsem si ublížila až až. 
  • Důvod, proč jsem vůbec založila tento blog, byl, abych pomohla holkám, který na podobná místa míří, a motivovala je k léčení, dokud do toho nespadnou až po uši. 
  • Ráda zkouším nové recepty.
  • Zrovna mám v hlavě příběh a nemůžu se dočkat, až ho začnu psát. 

Omlouvám se, že ty fakty na sebe nijak nenavazují, nemají žádný řád apod., ale psala jsem je tak, jak mě napadaly. Snad jsem nezapomněla na nic důležitého a i kdyby jo, víte, co máte dělat. 


8 komentářů:

  1. To je super, že tě baví škola, kterou studuješ, protože většinou to tak nebývá. Mě by třeba zajímalo, kolik je ti let, pokud ti nevadí nám prozradit :) Vysávat každý den? Z toho bych se asi zcvokla :D Hrozně ráda bych zkusila pole dance, ale odrazují mě takové ty předsudky lidí. Třeba včera mi jedna kamarádka říkala, že má kámošku, která tancuje u tyče, tak jsem jí řekla, že se to jmenuje pole dance a že se mi líbí, tak se mi hned začala smát :D
    http://fitlucy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pole dance je super, sice se na to všichni zrovna netváří, ale stojí za to. :) Za měsíc mi bude 16. :)

      Vymazat
  2. Je hezke se o tobe dozvedet vic :-) A muzu se jeste zeptat kolik vazis a meris? Dekuji :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Měřím 168 cm a vážím okolo 57 kg. :)

      Vymazat
  3. Musis mit zajimavy zivot, tolik zajmu a konicku :) A pusobis na me mnohem starsi, z predchozich clanku jsem si myslela, ze ti bude tak kolem dvaadvaceti :)
    Hezky vecer, Bara.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, to mi říká více lidí. Ani se svými vrstevníky si zrovna dvakrát nerozumím, jedině s těmi už rozumnými a vyspělejšími. :)

      Vymazat
  4. Super článek, tahle fakta mám ráda :) Já mám teď taky dva psy, jinak zvíře ale žádné. A na pole dance bych taky někam ráda chodila :) Musí to být super.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pejsci jsou radost. :) Jo, Pole dance je skvělý koníček, rozhodně ti doporučuji ho zkusit. :)

      Vymazat

Děkuji Vám za každý komentář. :) Pokud již ale chcete něco kritizovat, prosím, vyjádřete se civilizovaně, ať si z toho můžu něco vzít a nemusím se kvůli tomu trápit. Na Vaše komentáře odpovídám tady na blogu. :)