pátek 31. října 2014

MÉ OBLÍBENÉ POTRAVINY I.


Tato rubrika bude sloužit hlavně k tomu, abych vám představila mé velmi oblíbené potraviny a možná vám někdy představila něco, co neznáte, a inspirovala vás ke zkoušení nových chutí. Konec konců až poznáte můj chuťový vkus, můžete mi doporučit něco, co si zamiluji. 

Hned na úvodní obrázek jsem umístila oříšky. Pro nikoho nic nového, ale je to jedna z potravin, kterou konzumuji denně. Miluji všechny druhy oříšků. Od lískových až po para. Miluji je tak moc, že 80% tuků, které za den přijmu, jsou právě z oříšků. Nevím, co si bez nich počnu, až mi ve středu nasadí rovnátka. Asi se pustím do vyrábění máslíček ve velkém. Preferujete nějaký druh oříšků před ostatními?




Müsli se v mém jídelníčku objevuje jen zřídka, ale když už na něj mám chuť, sáhnu po tomhle. Nejsou v něm mraky přidaného cukru, obsahuje sušené ovoce a v jogurtu je boží. Za to bych ale asi nepozřela mysli s mlékem. Jaké müsli je vaše oblíbené? 


Sušenky BeBe jsou mé nejoblíbenější (pokud nepočítám Oreo). Chutnají mi všechny druhy bez výjimky, jak ty klasické, tak ty s jogurtem, mazané a mini. Nejím je často, spíše si je beru do kabelky na výlety, sportovní zápasy, nebo do školy na svačinu, když si jí nestíhám připravit. Slyšela jsem, že jsou jim podobné sušenky Ego. Nikdy jsem je neochutnala, máte s nimi zkušenosti? Jaký druh BeBe sušenek je váš nejoblíbenější? 


Když už piju sójový nápoj, piju tenhle instatní, protože mi mléka od alpra přijdou předražená. Vím, že tenhle nápoj není nic, co by se mělo v jídelníčku objevovat velké míře, ale jednou za čas rozhodně neuškodí. Navíc mi opravdu moc chutná a nejlepší je, když ho přeliji přes čerstvě udělanou ovesnou kaši s ovocem a čokoládou. Největší slast! Máte rádi sójová mléka a nápoje?


Emco instatní kaše. Když člověk tak pročítá komentáře zdravě žijících lidí, pomyslel by si, že jsou to největší zlo, které můžete posnídat. Je jasné, že se nic nevyrovná domácí kaši, ale že by byly až takové zlo? Dříve jsem se jich bála díky těmto recenzím jak čert kříže, ale v poslední době jsem ochutnala od mamky snad už všechny druhy a mě chutnají. Jednou týdně si je dám k snídani, když nestíhám vytvořit něco vlastního. Nejraději mám právě tu s lískovými oříšky, vzhledem k mé lásce k ořechům se není čemu divit. Jaký je váš názor na Emco kaše? Máte svojí oblíbenou?

Články tohoto typu se tu budou objevovat pravděpodobně pravidelně, mám spoustu potravin, o které se s vámi chci totiž podělit. Vaše názory a typy budou jedině vítány. 





5 komentářů:

  1. Vůbec se neboj, že nebudeš moct jíst oříšky s rovnátky :) Mám totiž taky rovnátka (keramická) a oříšky jím úplně normálně a ještě se mi s nimi nic nestalo ;) Mám nejradši kešu a para, ale i mandle jsou dobré :) Mňam bebe :3 Já je taky jím jen občas :) Ego jsem měla, ale bébéčkám mi nepřipadají moc podobné :D
    http://fitlucy.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Taky mám ráda Emco Mysli na zdraví (sypané s čokoládou a nejvíc asi dětské pro princezny a pro piráty) a z Emco kaší spíše ovocné (jahoda, meruňka, malina). A souhlasím, že to není zlo:o))

    OdpovědětVymazat
  3. No vsechno to jsou vesměs radoby "dietni" veci, pritom to jsou kaloricke bomby plne cukru...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani jednou jsem neřekla, že tyto potraviny patří do diety. :) Mně osobně chutnají, takže si je už neodpírám, když na ně dostanu chuť. :)

      Vymazat

Děkuji Vám za každý komentář. :) Pokud již ale chcete něco kritizovat, prosím, vyjádřete se civilizovaně, ať si z toho můžu něco vzít a nemusím se kvůli tomu trápit. Na Vaše komentáře odpovídám tady na blogu. :)